یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

 

پیکر مطهر شهید شاطری در سمنان به خاک سپرده شد/یادگاری دختر شهید روی تابوت

به گزارش خبرنگار مهر، مردم سمنان بعد از ظهر جمعه بار دیگر به خیابان‏ها آمدند تا با مردی خداحافظی کنند که سال‏ها دوری از وطن را تحمل کرد تا مردم کشور همسایه و مسلمان، لبنان در حداقل اندکی راحتی زندگی کنند.

امروز تابوت مردی در سمنان «لا اله الا الله» را بر خود دید که پرچم سه رنگ روی آن از جاودانه شدن این پاسدار رشید اسلام حکایت می‏کرد.

در این آیین پیام تبریک و تسلیت و ابراز همدری محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، وزیر راه و ترابری لبنان و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان خطاب به مردم سمنان قرائت شد.

تشییع پیکر شهید حاج حسن شاطری به صورت ویژه انجام شد

قبل از انجام تشییع پیکر در محل معراج شهدای سمنان مراسم نوحه خوانی و قرائت قرآن کریم برگزار شد و شرکت کنندگان در فضایی حزن آلود دعای فرج آقا امام زمان (عج) را زمزمه کردند.

در این مکان یکی از همکاران لبنانی شهید شاطری در سخنانی با ابراز تاسف از شهادت این استاد اخلاق و عمل، از وی به نیکی یاد کرد و گفت: فعالیت ها و عملکرد شهید شاطری یک کلاس درس برای همکاران وی بود.

در ادامه این مراسم جنازه این شهید که در تابوتی همراه با عکس و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی قرار گرفته بود در میان فریادهای یا حسین (ع) و الله اکبر گویان در آغوش هزاران نفر از مردم سمنان قرار گرفت.

بسیاری از همرزمان دوران دفاع مقدس و دوستداران شهیدان در این مراسم با سینه زنی و نوحه خوانی جنایات صهیونیست ها را بشدت محکوم کردند و فضایی دیگر به این آیین بخشیدند.

اقامه نماز میت نماینده ولی فقیه در جنوب لبنان بر پیکر مطهر شهید شاطری

در ادامه آیین تشییع پیکر شهید شاطری در میدان امام سمنان نماز میت توسط حجت الاسلام طباطبایی نماینده ولی فقیه در جنوب لبنان بر پیکر این شهید اقامه شد و آیین تشییع به سمت گلزار شهدای سمنان واقع در امام زاده یحیی ابن موسی (ع) ادامه یافت.

جملاتی که دختر شهید شاطری بر روی تابوت پدر هک کرد

یگانه شاطری بر روی تابوت پدر خود جملات "بابا شهادت مبارک، ما را هم شفاعت کن، افتخار ما بودی و هستی، یگانه همیشه به یاد توست" را نوشته بود.

شهید شاطری به مدت پنج سال به بازسازی خرابی های لبنان پرداخت

یک همکار مسئول ستاد بازسازی لبنان سردار شهید شاطری گفت: این شهید بزرگوار به مدت پنج سال بدون هیچ چشمداشت و یا خستگی به بازسازی خرابی های ناشی از تجاوزات صهیونیست ها در جنوب لبنان پرداخت.

کاظم دارابی با بیان اینکه حمایت های مادی، معنوی به مردم و شیعیان جنوب لبنان و بازسازی این مناطق از مهمترین اقدامات و خدمات این شهیدا است افزود: این شهید  در راهسازی و تعمییرخرابی ها ی کشور لبنان از خود آثار فراوانی به جا گذاشته است.

راه نورانی انقلاب به حاج حسن شاطری ختم نمی شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان نیز در این آئین، شهادت را مزد زحمات سی ساله شهید شاطری خواند وگفت: اگر جزء شهادت نصیب حاج حسن می شد در حق یک مجاهد فی سبیل الله واقعا جفا بود.

سردار علی استاد حسینی افزود: شهید حاج حسن ها برای اعتلای کلمه اسلام در تمام جهان اسلام تلاش کردند نه تنها در ایران بلکه در کل جهان لذا خونشان را دادند برای اینکه اسلام بماند نظام بماند و رهبری بماند.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر اینکه راه نورانی به حاج حسن ختم نمی شود تصریح کرد: این راه در آینده هم ادامه خواهد داشت و برای رسیدن پرچم به دست صاحب اصلیش ادامه دارد.
 

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.