یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

با عرض معذرت از پیشگاه شهیدان رجائی و باهنر از اینکه  مطلب را در مورد این دو اسطوره انقلاب مقداری دیر در وبلاگ خود   قرار دادم

اشاره

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است. در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند. هیئت دولت با توجه به وصیت نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی رحمه الله و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می کوشد در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.

هفته دولت

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است، نیز جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است. علت نام گذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال ها بر کشور، عهده دار امور گردید. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

منبع:http://www.hawzah.net/FA/MagArt.html?MagazineID=0&MagazineNumberID=0&MagazineArticleID=21034

پدید آورنده : زینب خاتون جلال کمالی ، صفحه 23

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

1309 ولادت در محله پاچنار تهران شركت در هيات مذهبي و عزاداري ائمه معصومين تحصيل تا سطح ديپلم و در كنار آن كسب و كار جهت امرار معاش
1320-1332 آغاز مبارزه سياسي همزمان با آشنائي شهيد نواب صفوي عضويت در شوراي مركزي فدائيان اسلام در سن 16 -17 سالگي
 
شركت فعال در طرح ترور كسروي مزدور انگليس
طراحي قتل شاه با همكاري يكي از اعضاي فدائيان اسلام در هنگام آوردن جنازه رضاخان قلدر كه اين كار عملي نشد
مشاركت مستقيم و غير مستقيم در كليه تحركات تشكيلاتي و عملياتي فدائيان اسلام تا زمان شهادت نواب صفوي
شركت در مبارزات ملي‌شدن نفت در كنار مرحوم آية الله كاشاني 1342-1357
پايه‌گذاري هيئت مؤتلفه اسلامي
سازماندهي تظاهرات 15 خرداد از ميدان تره‌بار تهران سخنراني در مقابل درب دانشگاه تهران
پايه گذاري گروه مسلح هيئت موتلفه اسلامي
سازماندهي بزرگداشت عاشوراي 1342 از مقابل پله‌هاي نوروزخان تا مقابل مدرسه شهيد مطهري سپهسالار سابق كه منجر به دومين بازداشت و زنداني شدن او شد اما با هوشياري و معرفي خويش به نام معمار پس از دو ماه از زندان آزاد گرديد .
شركت در طرح اعدام عناصر وابسته و سه نخست وزير رژيم خونخوار پهلوي به نامهاي عبدالحسين هر بر رزم آرا و حسنعلي منصور
در ارتباط با ترور منصور دستگير و روانه زندان مي‌شود پس از محاكمه به اعدام محكوم مي‌شود اما با يك درجه تخفيف به حبس ابد محكوم مي‌گردد . زماني كه عناصر رژيم به ايشان اطلاع مي‌دهند با يك درجه تخفيف به حبس ابد محكوم شده‌ايد او مي‌گويد : مي‌شود اين مطلب را از ما پس بگيريد و بگذاريد كه مابه فيض شهادت نائل شويم .
در زندان نيز دست از فعاليت برنمي‌دارد و به عنوان نماينده زندانيان در آشپزخانه زندان قصر فعاليت خودرا ادامه مي‌دهد وزماني كه به يكي از زندانيان پول مي‌دهد وزماني كه به يكي اززندانيان پول مي‌دهد رژيم به اين بهانه ايشان را براي مدتي به برازجان تبعيد مي‌كند و با توجه به تحركات شهيد عراقي مجدداً نامبرده به زندان قصر منتقل مي‌شود .
در سال 1355 پس از 12 سال تحمل شكنجه و سختي‌هاي حبس از زندان آزاد مي‌شود .
به دعوت شهيد آيةالله مطهري درجلسه‌اي مخفي از برادران هيئت مؤتلفه شركت جست و به عضويت جلسه مركزي اين گروه درآمد (اين گروه بيشترين سهم را در مبارزات سالهاي 56-57 به عهده داشت )
پس از هجرت حضرت امام به پاريس با نظر شهيد مطهري و شهيد بهشتي راهي آن ديار مي‌شود و در نوفل لوشاتر به عنوان مسئول تداركات و اقامتگاه حضرت امام فعاليت مي‌نمايد.
ضمناً مسئوليت حراست و حفاظت از جان امام را از پاريس تا تهران به عهده مي‌گيرد به دنبال ياوه گوئيهاي بختيار نخست وزير وقت شهيد عراقي بانگ برمي‌آورد كه ما تاكنون چهار نخست وزير را اعدام كرده‌ايم و اعدام پنجمين هم برايمان آسان است .
سال 1344 است . عراقي به همراه شهيد اماني و ديگر يارانش در رابطه با ترور منصور نخست وزير وقت ايران در زندان منتظر وقت ايران در زندان منتظر وقت اجراي حكم اعدام است كه ابتداء در مورد او صادر شده و به گفته خودش خوش‌ترين وقت ها را مي‌گذراند . و اين معني از كلمه كلمه وصيت‌نامه او پيداست در چنين وقتي شهيد عراقي با تحرير سه نامه با پدر مادر و برادر خود وداع مي‌كند كه متن آنها در ذيل از نظرتان مي‌گذرد .
مادر ..... آيا مي‌توانم محبت تو را كه همچون آتشي در زير خاكستر نهفته فراموش كنم . آيا مي‌توانم محبت خود را نسبت به تو كه پس ازتقسيمش صورت قدرداني به خود گرفته وباز شعله كشيده زير پا نهم . مادر من به جايگاهي مي‌روم كه همه مي‌روند به جائي مي‌روم كه آغاز زندگي جاويد است . با تو وداع مي‌كنم .
پدر – تو من و همه قلوبمان مملو از آرزوست . اما مي‌داني انتهاي آرزوها خدا است ؟ و براي تحققش بايد تلاش كرد پدر من تورا معتقد به اسلام مي‌دانم هر مسلماني همه چيز خودرا براي خدا مي‌داند و در  راهش خود را فاني مي‌كند زندگي را عقيده وجهاد در راه آن مي‌داند وشهادت و مرگ را آغاز زندگي جاويد خود قرار مي‌دهد .
پدر مرگ را براي ما بد ترجمه كرده‌اند ولي ما براي اين زندگي مي‌كنيم كه به دوران زندگي دوم خود كه مرگ نام دارد برسيم .بنابراين مرگ آغاز زندگي جاويد ما است .
برادر .... ما براي خدا و به خاطر رضائي او قدم در اين وادي نهاديم كه شرح آن را تو خود مي‌تواني (شفاهاً در ملاقات گفته شده ) و اميدواريم كه او از ما بپذيرد و هدف تعقيب نهضت جستني كه ايجاد يك حكومت اسلامي برپايه (شوري .. وفضيلت و تقوي) و قيام برعليه ظلم و ستم بوده كه در مرحله اول ائمه اطهار ع برنامه بسيار عالي حكومتي را كه بر همان پايه مي‌باشد براي مابه يادگار گذاشته كه با اميد به آينده رنگ حيات به خود گرفته و شما نيز موظف هستيد كه اين هدف را تعقيب كرده و ادامه دهيد و به ديگران بگوئيد و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون برادر از تو مي‌خواهم اما به تو تحميل نمي‌كنم.  براي فرزندانم پدري نيكو باشي و درباره تربيت آنها در سايه اسلام كوشا باشيد و سعي نمائيد كه آنها در همان مدرسه علوي به تحصيل خود ادامه دهند . ديگر به تو سفارش نمي‌كنم .
 
دراولين ساعات روز چهارم شهريور 1358 شهيد عراقي با فرزندش بدست گروهك منحرف فرقان به شهادت رسيدند اين مزدوران خود فروخته فرزندي برومند از امام راحل را در همان سال آغازين انقلاب اسلامي گرفتند .
پيكر مطهر شهيد حاج مهدي عراقي و فرزند حسام با احترامي خاص به شهر مقدس قم انتقال يافت و با حضور انبوه امت داغدار در حاليكه حضرت امام شخصاً از ميدان سعيدي قم تا نزديك صحن حضرت معصومه سلام الله عليها جنازه را تشييع مي‌فرمودند دركنار بارگاه ملكوتي حضرت معصومه به خاك سپرده شدند .
فعاليتهاي شهيد عراقي در بعد از پيروزي انقلاب 1357-1358
 
با پيروزي انقلاب اسلامي و پياده شدن حكومت اسلامي كه شهيد عراقي به خاطر آن 12 سال متوالي در زير شلاق شكنجه‌ها و تبعيد به سر برده بود سراز پا نشناخته  فعاليتهاي خود را دو چندان كرد گر چه بيش از يكسال و اندي نگذشت اما در سنگرهاي مختلف دين خود را ادا نمود مسئوليتهاي او پس از پيروزي انقلاب :
يكي از شش مسئول انتظامات مدرسه علوي و رفاه
سرپرستي زندان قصر با همكاري تني چند از همرزمانش
رئيس واحد اجرائي بنياد مستضعفان
مديريت مالي مؤسسه كيهان و عضو هيئت تحريريه كيهان
عضو يت در شوراي مركزي حزب جمهوري اسلامي به دعوت شهيد مظلوم آيت الله دكتر بهشتي
 

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
 
بازخوانی وصیتنامه تاریخی شهید لاجوردی

 

اول شهریور هر سال؛ یادآور ترور شهید اسدالله لاجوردی دیده بان بصیر انقلاب است. به گزارش رجانیوز به همین مناسبت بازخوانی وصیتنامه تاریخی این شهید بزرگوار پس از 13 سال، همچنان جذاب و گویای بسیاری از مسایل تاریخی است:

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

گروه تاريخ انقلاب- پس از گذشت بیش از یک سال از انتشار شماره ویژه گروهک فرقان نشریه "یادآور" و ویژه نامه "رمز عبور1" که در آن به افشای روابط فکری و تشکیلاتی گروهک فرقان با محمد موسوی خوینی ها پرداخته شد، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی در سایت شخصی‌اش، این افشاگری ها را انکار کرد.

به گزارش رجانیوز، موسوی خویینی ها این افشاگری را مربوط به حجت الاسلام جعفر شجونی دانست و اظهار داشت: «من هیچ‌گونه ارتباطی با گروه فرقان نداشته‌ام و حتی یك بار هم رهبر این گروه را ندیده‌ام. فردی معمم ادعا كرده است كه من این گروه را در جلسات تفسیر قرآن به گونه‌ای آموزش داده‌ام و نسبت به مرحوم شهید مطهری مطالبی گفته‌ام كه این گروه به ترور آن عالم بزرگوار كشیده شده‌اند، تمام این نسبت‌ها و ادعاها، كذب محض است.»

وی افزود: «آن فرد معمم به من نسبت كمونیستی داده است و برای انجام این گناه بزرگ نسبت ناروایی هم به مرحوم شهید مطهری داده است. همه این نسبت‌ها كذب محض است و خدا می‌داند كه این فرد چه مشكل یا مشكلاتی دارد كه برای خلاصی از آنها دست به نشر این اكاذیب می‌زند كه سبب تشویش اذهان عمومی می‌گردد. من فعلاً اعلام می‌كنم كه مطالب نسبت داده شده به اینجانب از طرف این شخص كذب محض است و قطعاً از گناه این دروغ‌هایی كه درباره من گفته است، نخواهم گذشت تا در روز قیامت در محضر پروردگار او را به محاكمه بكشم.»

اين در حالي است كه در ویژه‌نامه گروهک فرقان نشریه یادآور اکثر قریب به اتفاق مصاحبه شوندگان بر ارتباط فکری و تشکیلاتی گروهک فرقان با موسوی خویینی ها تأكيد كرده‌اند که برخی از آنها در ادامه می آید:

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

متن کامل پیام به حجاج بیت الله الحرام که ضمن پرداختن به خیانت به اسلام توسط آل سعود در قضیه کشتار حجاج ایرانی در بخشی از آن به پذیرش قطعنامه به تفصیل اشاره شده به این شرح است.

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم

ملت ایران لقد صدق اللّه رسوله الرءیا بالحق لتد خلن المسجد الحرام ان شاءاللّه آمنین.(۱) علیرغم گذشت یک سال از کشتار فجیع و بی رحمانه حجاج بی دفاع و زائران مؤمن و موحد به وسیله نوکران امریکا و سفاکان آل سعود، هنوز شهر خدا و خلق خدا در بهت و حیرتند.

آل سعود با کشتن میهمانان خدا و به خاک و خون کشیدن بهترین بندگان حق نه تنها حرم را، که جهان اسلام را آلوده به خون شهیدان نمود و مسلمانان و آزادگان را عزادار ساخت.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 
شهيد بهشتي به روايت خودش

خبرگزاري فارس: آئينه تمام نماي هر شخصي را همان فرد به خوبي مي تواند مشخص كند. اين گفتگو با شهيد بهشتي پيرامون زندگي شان در سال 1360 انجام شده است.


 

به گزارش گروه «حماسه و مقاومت»خبرگزاري فارس، اين گفتگو كه در ارديبهشت ماه 1360 با «ماهنامه شاهد» انجام شده است، آئينه تمام نمايي از شخصيت و فعاليت هاي شهيد بهشتي از زبان خود ايشان است. اينك در يكي از فرازهاي عظيم انقلاب اسلامي، مروري بر انديشه و سلوك شهيد بهشتي مي تواند پاسخي به بي شمار سئوالات مطرح شده در جامعه ما و نشانه مبرهني بر داريت و هوشمندي اين حكيم فرزانه باشد.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با دلی‌ آرام‌ و قلبی‌ مطمئن‌ و روحی‌ شاد و ضمیری‌ امیدوار به‌ فضل‌ خدا از خدمت‌ خواهران‌ و برادران‌ مرخص‌، و به‌ سوی‌ جایگاه‌ ابدی‌ سفر می‌کنم‌. و به‌ دعای‌ خیر شما احتیاج‌ مبرم‌ دارم‌. و از خدای‌ رحمان‌ و رحیم‌ می‌خواهم‌ که‌ عذرم‌ را در کوتاهی‌ خدمت‌ و قصور و تقصیر بپذیردو از ملت‌ امیدوارم‌ که‌ عذرم‌ را در کوتاهی ها و قصور و تقصیرها بپذیرند. و با قدرت‌ و تصمیم‌ اراده‌ به‌ پیش‌ روند و بدانند که‌ با رفتن‌ یک‌ خدمتگزار درسدّ آهنین‌ ملت‌ خللی‌ حاصل‌ نخواهد شد که‌ خدمتگزاران‌ بالا و والاتر در خدمتند، والله نگهدار این‌ ملت‌ و مظلومان‌ جهان‌ است.

والسلام‌ علیکم‌ و علی‌ عبادالله الصالحین‌ و رحمة‌الله و برکاته‌

1بهمن 1361 ،  26جمادی الثانی 1403

 

روح‌الله الموسوی‌ الخمینی

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

اگر کسی بخاطر تأمین نمایندگی در مجلس بعدی، به صاحبان ثروت و قدرت نزدیک شود، خدا از این کار بسیار زشت نمی گذرد و انتقام الهی، حتماً بر سرنوشت او اثر خواهد گذاشت، ضمن اینکه این گونه کارها بر جامعه هم اثر منفی می گذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تشریح سناریوی سلطه گران برای «تضعیف اقتصاد ایران، ایجاد اختلاف میان مسؤولان و کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی» بر ضرورت هم افزایی و مدارای متقابل مجلس و دولت و فصل الخطاب بودن قانون تأکید کردند

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

افشاگری فرمانده کل سپاه درباره اهداف آینده جریان انحرافی

تشخیص درست مسیر، احساس تکلیف و شجاعت عمل به آن، در شرایط سخت و موقعیت‌های خاص انقلاب از جمله مسائلی است که معمولاً با آن مواجهیم که علاوه بر خودسازی به هنر مدیریت و دقت افراد انقلابی نیازمند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت برای اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت‌ به‌دنبال یارگیری است. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که در مجتمع فرهنگی و دانشجویی ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار شد، گفت:بسیج همواره جزو نیروهای پیشرو انقلاب اسلامی بوده و دانشجویان بسیجی به دلیل جوان بودن، نقشی مهم و اثرگذار در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند. وی با بیان اینکه بسیجی بودن وظایف و تکالیف خاصی را بر دوش افراد قرار می‌دهد، افزود: تشخیص درست مسیر، احساس تکلیف و شجاعت عمل به آن، در شرایط سخت و موقعیت‌های خاص انقلاب از جمله مسائلی است که معمولاً با آن مواجهیم که علاوه بر خودسازی به هنر مدیریت و دقت افراد انقلابی نیازمند است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر به طور مداوم خود را در حال جهاد در راه خدا بدانیم، خداوند متعال در شرایط مختلف مسیر درست را به ما نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: حفظ روحیه جهادی و انقلابی باعث می‌شود وظیفه خود را به خوبی درک کرده و در شرایط مختلف، به نحو احسن به آن عمل کنیم. سردار جعفری در ادامه تصریح کرد: روحیه جهادی ملازم با بسیجی بودن است که اگر همواره توسط بسیجیان حفظ شود به طور حتم به عزت و اقتدار فردی و سازمانی منجر خواهد شد. وی با اشاره به اینکه امید داشتن به آینده در کنار نقد مشکلات و ارزیابی نقاط مثبت، همواره باید مورد توجه دانشجویان بسیجی قرار گیرد، گفت: یک بسیجی واقعی در کنار نقد مشکلات و چالش‌ها، با امید به آینده برای برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی کرده و طرح ارائه می‌دهد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب ما به دلیل اینکه در مسیر حق حرکت می کند، به طور حتم با دشمنی‌های فراوانی در داخل و خارج کشور مواجه خواهد شد. سردار جعفری با بیان اینکه تشخیص راه حق و دفاع به موقع از آن، از جمله وظایف همیشگی رهپویان انقلاب اسلامی است، گفت: دفاع به موقع از حق، سخت‌ترین کار است و هر کس توانایی تشخیص حق و دفاع از آن را در شرایط مختلف داشته باشد، سخت‌ترین کار و بالاترین جهاد را انجام داده است و این‌گونه افراد قطعاً از ایمان بالایی برخوردار هستند. وی جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه سال ۸۸ و برخی مشکلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موجود را به عنوان نمونه‌ای از دشمنی‌ها در برابر انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: علاوه بر دشمنی‌هایی که همواره در حق انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، با آفت‌های مهمی در مسیر انقلاب برای مدیران و مسئولان که باید هموارکننده راه انقلاب باشند، مواجه هستیم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برخی از همین آفت‌ها باعث شد افرادی که زمانی در مسیر انقلاب قرار داشتند، از آن خارج شده و حتی در صف مقابل انقلاب قرار بگیرند. سردار جعفری دنیاگرایی به جای آخرت‌گرایی و ترجیح دنیا در برابر دین را از جمله این آفت‌ها برشمرد و تصریح کرد: خودمحوری به جای خدامحوری و ولایت‌محوری و مسلط شدن غرور بر اشخاص از جمله آفت‌هایی است که در اثر جهاد نکردن مدام با نفس اماره، گریبان‌گیر افراد جامعه و به ویژه مسئولان موثر در نظام می‌شود. وی با بیان اینکه افراد و مسئولان هر چه دارای جایگاه موثرتر و تعیین‌کننده‌تری باشند بیشتر در معرض آفت‌های نفسانی قرار می‌گیرند، گفت: اگر به طور مداوم، در حال جهاد و مبارزه با نفس نباشیم، غرور بر ما مسلط می‌شود و بنا به قول قرآن‌کریم، شیطان بر ما مسلط شده و از مسیر حق خارج می‌شویم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وجود برخی دیدگاه‌های اعتقادی، فرهنگی و سیاسی در بین برخی افراد اطراف رئیس‌جمهور نگرانی‌هایی را برای دلسوزان انقلاب ایجاد کرده است، به مدیریت دقیق رهبر انقلاب در مهار بحران اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش و مدیریت خوب رهبر انقلاب مانع از این شد که این مسئله به اصلی‌ترین مسئله کشور تبدیل شود؛ هر چند که این مسئله در ذهن بسیاری از دوست‌داران ولایت می‌ماند و پاک نخواهد شد. جعفری با بیان اینکه جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت، از طریق پول و مطامع دنیایی درصدد یارگیری است، گفت: این جریان برای دستیابی به اهداف خود و اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت به‌دنبال یارگیری است. وی در پایان تأکید کرد: اتفاقات مهم در تاریخ اسلام نظیر حادثه عاشورا و غیبت امام زمان (عج) برای این رخ داد که مردم و امت اسلامی به‌صورت واقعی قدر نعمت ولایت را ندانستند و تجربه آن وقایع، امروز سبب درس‌آموزی و عبرت انقلاب اسلامی است و همه ما نه تنها در قول، بلکه در عمل، براساس سیاست‌ها و تدابیر ولی‌فقیه عمل کنیم و مسئولان نیز در اختلافات خود، نظرات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب می‌دانند؛ در این صورت است که جامعه دینی و انقلابی ما، به‌ویژه مدیران‌ ارشد آن، امتحان خود را نزد خدای متعال به‌خوبی پس می‌دهند و زمینه‌های ظهور بیشتر و بهتر فراهم می‌شود.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.