یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: فعالان ضدجنگ در آمريكا در نظر دارند تا در دهمين سالروز حوادث يازده سپتامبر در آمريكا تظاهراتي را در اعتراض به نژادپرستي و اقدامات ضداسلامي صورت گرفته در كشورشان برگزارکنند.

به گزارش فارس، بسياري از مردم آمريكا از جمله فعالان ضدجنگ در اين كشور قرار است در راهپيمايي اعتراض آميزي كه در دهمين سالروز حملات يازده سپتامبر در آمريكا برگزار مي شود، حاضر شوند. 
 
 "سارا فلاندرز" مدير "مرکز اقدام بين­المللي" (International Action Center ) در آمريكا راهپيمايي روز 11 سپتامبر را كه امسال در دهمين سالروز حوادث اين روز برگزار مي شود، واکنش به سازمان­هاي نژادپرست و ضد اسلامي در آن کشور دانسته است.

سارا فلاندرز از مديران "مرکز اقدام بين­المللي" روز پنج­شنبه (10 شهريور، اول سپتامبر) در گفت­وگو با بخش آمريكاي وب سايت شبکه پرس تي­وي ضمن اعلام اين خبر تصريح کرد: راه­پيمايي که قرار است روز 11 سپتامبر برگزار شود، "واکنشي است به سازمان­هاي نژادپرستي جناح راست افراطي که عليه يک مرکز اسلامي در منطقه استقرار مرکز تجارت جهاني بسيج شده­اند."

فلاندرز افزود: همانند تظاهرات ضدنژادپرستي سال گذشته (2010 ميلادي) که تظاهرات بسياري از مردم را در مخالفت با سازمان­هاي نژادپرست درپي داشت، ما طرح مشابهي را براي امسال نيز در نظر داريم که در آن نيروهاي بسيار زياد، اعم از مسلمان و غيرمسلمان حضور خواهند داشت تا ضمن حمايت از برخورداري همه از حق زندگي با منزلت همراه با احترام، بر درخواستي واحد مبني بر اشتغال و عدالت تاکيد کنند و به هرگونه نژادپرستي، تفرقه و تعصبات ضد اسلامي، پاسخ منفي دهند.

اين فعال آمريكايي همچنين تصريح کرد: تاکيد بر وحدت، مخالفت با جنگ، درخواست براي عدالت و احترام به همه مردم، واکنشي بسيار مهم است به پيام نفرت و تفرقه ، به ويژه پيام مطرح در 11 سپتامبر است؛ پيامي که بارها و بارها از آن به عنوان بهانه براي جنگ­افروزي در عراق، افغانستان ، ليبي و نيز گسترش جنگ­ها عليه بسياري از افراد، عليه حملات هواپيماهاي بدون سرنشين در پاکستان، سومالي، يمن و غيره استفاده شده است.

وي با اشاره به اين گونه­ مسائل، افزود: اين حرکت در واقع رويدادي است که نه تنها بر وحدت تاکيد دارد، بلکه عليه هرگونه جنگ­افروزي و بي احترامي که اين جامعه شاهد آن است، قد علم مي‌كند.
 
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
ساکنان واشنگتن در روزهای گذشته شاهد تردد محمود احمدی نژاد در خیابان های این شهر بوده اند. تصویر خندان محمود احمدی نژاد، یک بشکه نفت و اسکناس های دلار موضوع یک آگهی است که بر روی چند اتوبوس شهری نصب شده است.تصویر خندان محمود احمدی نژاد، یک بشکه نفت و اسکناس های دلار موضوع یک آگهی است که بر روی چند اتوبوس شهری نصب شده است.
آن چه این آگهی را قابل توجه تر می کند، متن هشدارآمیز آن است که نوشته: "هر روزی که دست روی دست می گذاریم، ایران منفعت می برد."

            

به گزارش صراط نیوز این آگهی با لحنی دو پهلو برای اشاره کردن به منفعت بردن ایران، از کلمه"Killing" استفاده کرده است که معنی اصلی آن کشتن است.
برخلاف تصور اولیه، این آگهی به وسیله گروه های مخالف حکومت ایران سفارش داده نشده است بلکه به گروه های طرفدار انرژی های پاک تعلق دارد.
هدف از تهیه این آگهی، فشار بر کنگره برای تصویب طرحی است که کاربرد انرژی های پاک مانند نیروی باد را گسترش می دهد و به کارگیری انرژی های هیدروکربنی مانند نفت را محدود می کند.
سیاستگذاری بخش انرژی یکی از اولویت های داخلی باراک اوباماست.
در این حال، لحن دو پهلوی این آگهی و استفاده از ایران برای هشدار به مردم و کنگره ایالات متحده، ناخرسندی بخشی از جامعه ایرانی های آمریکا را به همراه داشته است.

لابی برای باد یا علیه ایران؟

شبکه ارزش های آمریکایی یک سازمان غیردولتی در آمریکاست که آگهی های احمدی نژاد به سفارش آن بر اتوبوس های واشنگتن نصب شده اند.

اریک ساپ، رئیس شبکه ارزش های آمریکایی می گوید این آگهی دوازدهمین آگهی این سازمان است که برای آگاهی بخشی عمومی درباره ضرورت تصویب طرح "انرژی و تغییرات آب و هوایی" منتشر شده است. ولی به نظر می رسد لابی پرقدرت یهودی در امریکا اهداف دیگری را از این نوع تبلیغات دنبال می کند.
این طرح به وسیله سناتور دموکرات، جان کری و سناتور مستقل، جو لیبرمن تهیه شده و مورد حمایت باراک اوباماست.
به گفته اریک ساپ، هدف از تهیه آگهی احمدی نژاد، اطلاع رسانی درباره ارتباط مصرف انرژی با امنیت ملی آمریکاست.
تریتا پارسی، رئیس شورای ملی ایرانیان آمریکا، این گونه تبلیغات را "غیرمسوولانه و خطرناک" می داند و آن را "بی احترامی" به جامعه ایرانی آمریکا می نامد.
آقای پارسی گفت: "اینها می خواستند یک جنجال و سر و صدا ایجاد کنند و به نظر ما این کار را به طور خطرناکی انجام دادند.
شبکه ارزش های آمریکایی در سایت خود می نویسد که هر روزی تصویب طرح "انرژی و تغییرات آب و هوایی" به عقب می افتد، یکصد میلیون دلار از محل وابستگی آمریکا به نفت خام عاید ایران می شود.
آگهی تلویزیونی مشابهی نیز از بعضی از شبکه ها پخش شده که یک سرباز جنگ عراق در آن هشدار می دهد که به ازای هر دلار افزایش بهای نفت خام، ایران به یک و نیم میلیارد دلار درآمد اضافی دست پیدا می کند که برای ارسال بمب های کنارجاده ای به عراق هزینه می کند.
به گزارش صراط منابع میانه رو ایرانی در آمریکا می گویند در شرایطی که روابط دو کشور روز به روز بدتر می شود و در واشنگتن بار دیگر زمزمه درگیری نظامی با ایران مطرح می شود، استفاده از این روش تبلیغاتی غیرمسوولانه و خطرناک است.
اریک ساپ در پاسخ می گوید پیام آگهی شبکه ارزش های آمریکایی، خطاب به مردم ایالات متحده بوده است و ربطی به جامعه ایرانی های آمریکا ندارد.

آقای ساپ گفت: "این آگهی بر نقش مردم آمریکا تاکید دارد... وابستگی بیش از حد آمریکا به مصرف نفت خام بی ثباتی سیاسی در جهان و تغییرات آب و هوایی را به همراه داشته است."

او ادامه داد: "ما در این آگهی به طور عمدی از تصاویری استفاده کردیم که نشان می دهد تهدیدی که متوجه ماست، از محل حکومت های آزادی خواه و ضد آمریکایی است."

به گفته او این آگهی از آن جهت که باعث توجه مردم به خطرهای ادامه وابستگی به نفت خام برای امنیت ملی آمریکا شده، موفقیت آمیز بوده است.

شورای ملی ایرانیان آمریکا، نایاک، از شبکه ارزش های آمریکایی خواسته است با تمدید نکردن دوره پخش آگهی آقای احمدی نژاد، به این کار پایان دهد.

اين شورا معتقد است كه اگر قرار است ايران قدرت بگيرد نبايد احمدي نژاد قدرت داشته باشد !
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

در جریان اعتراض بی سابقه سال گذشته دانشجویان انگلیس به دلیل افزایش 300 درصدی شهریه دانشگاهها، که حداقل 45 هزار دانشجوی انگلیسی در آن شرکت داشتند پلیس این کشور با خشونت هر چه تمام تر با دانشجویان برخورد کرد و بیش از 1000 تن از دانشجویان بی گناه را دستگیر و بازداشت کرد. بن رايت، گزارشگر بي بي سي که در محل راهپيمايي حضور داشت، گفت جو اعتراضات خيلي پر تنش بوده است و چهار رديف مامور پليس...

بولتن نیوز: در مدت تقریبا یک سال گذشته، کشورهای مدعی دموکراسی و رعایت حقوق بشر وارد مرحله جدیدی از امر حکومت مداری خود شدند. در نگاهی گذرا به جریان اعتراضات مردمی در یک سال اخیر در کشورهای اروپایی به این نکته پی خواهیم برد آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند ، خودشان چگونه با اعتراضات به حق و مسالمت آمیز مردم کشورشان برخورد کرده و می کنند.

 

به عنوان نمونه در جریان اعتراض بی سابقه سال گذشته دانشجویان انگلیس به دلیل افزایش 300 درصدی شهریه دانشگاهها، که حداقل 45 هزار دانشجوی انگلیسی در آن شرکت داشتند پلیس این کشور با خشونت هر چه تمام تر با دانشجویان برخورد کرد و بیش از 1000 تن از دانشجویان بی گناه را دستگیر و بازداشت کرد. این در حالی است که نمایندگان مجلس این کشور وعده کرده بودند که هیچگونه افزایش شهریه ای در کار نیست.

 
 

بن رايت، گزارشگر بي بي سي که در محل راهپيمايي حضور داشت، گفت جو اعتراضات خيلي پر تنش بوده است و چهار رديف مامور پليس از ساختمان مرکزي حزب محافظه کار در محله ميلبنک محافظت مي کنند. زد و خورد شدیدی که بین ماموران پلیس و دانشجویان انجام شد منجر به زخمی شدن تعداد زیادی از آنها شد. هم چنین در این راهپیمایی اعتراضی برخي از معترضان، شيشه هاي دفاتر مرکزي حزب محافظه کار را شکسته اند و در مقابل اين ساختمان، پلاکاردها را آتش زده اند. خشونت دو سوی تظاهرات به حدی بود که پیامدهای ناشی از آن تا مدت ها در فضای جامعه باقی ماند.

 
 

در اعتراض مشابهی که در فرانسه و در اعتراض به قانون بازنشستگی انجام شد نیز شبکه خبری یورونیوز گزارش داد که تنش میان اتحادیه ها و دولت فرانسه بر سر اصلاح نظام بازنشستگی بالا گرفته است. این شبکه افزود: کامیونداران فرانسوی نیز با پیوستن به جنبش ملی اعتراضی بر شدت اعتصاب ها افزوده اند. هم چنین کارکنان شرکت ملی راه آهن فرانسه نیز اعتصاب خود را از سر خواهند گرفت.

 
 

دیدیه لورست از اتحادیه کنفدراسیون عمومی کارگران گفت: بخش های حمل و نقل، انرژی، پست و ارتباطات و ذوب فلزات در اعتراض به طرح دولت برای افزایش سن بازنشستگی اعتصاب خواهند کرد. هر چند ظاهرا خللی در حمل و نقل هوایی در فرانسه ایجاد نشده است اما احتمال می رود کمبود سوخت مشکلاتی را در این بخش بوجود آورد. بسیاری از پالایشگاههای فرانسه در اعتصاب بسر می برند.

 
 

البته این اعتراض دسته جمعی در کشور فرانسه، با اعتصاب صنوف مختلف همراه بود. از سویی دیگر هنوز چند ماهی از موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا نگذشته بود که رهبر انقلاب در سخنرانی سخن از رسیدن موج قیام ها به قلب اروپا به میان آوردند. بر این اساس از چند ماه قبل نیز مجددا اعتراضات گسترده ای در کشورهای اروپایی آغاز شد.

 
 

این اعتراضات بی سابقه ابتدا در یونان و به بهانه طرح ریاضت اقتصادی دولت این کشور بر پا شد که با زد و خورد شدید بین ماموران پلیس و مردم این کشور همراه شد و تصاویر منتشر شده از این درگیری ها حیثیت کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر را در جهان زیر سوال برد. بعد از آن تظاهرات مردمی در انگلیس، فرانسه و ایتالیا نیز با برخورد خشن پلیس همراه شد.

 
 

همه این موضوعات در حالی است که همین کشورها در فتنه 88 جمهوری اسلامی را به دلیل برخورد با کسانی که حتی مجهز به انواع و اقسام سلاح های گرم و سرد بودند و خواسته ای نداشتند جز سرنگونی نظام، متهم به نقض حقوق بشر کردند و با دخالت آشکار در امور داخلی کشور خواستار تن دادن ملت به خواسته های گروهی از معاندان شدند.

در جریان فتنه سال 88 در کشور تمام ضد انقلاب ها و گروههای تروریستی از جمله گروه سلطنت طلبان، بهائیان، پژواک، منافقین، کومله و... با مدیریت سازمان های جاسوسی امریکا، انگلیس و اسرائیل قصد ضربه زدن به ملت را داشتند و با جنگ رسانه ای و تحریک نیروهای سست عنصر داخلی به فکر پیاده کردن نیات شوم خود بودند. این در حالی بود که به لحاظ خشونت و برخورد شدیدی که نیروی انتظامی ایران با فتنه گران داشت اساسا قابل قیاس با کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر نبود و با کمترین تلفات همراه شد. اما همه شاهد بودند تمام آن کشورهایی که دیروز اعتراضات بحق مردمشان را به شدیدترین شکل سرکوب می کردند ، در قضیه فتنه که عملا نقشه ای برای سرنگونی ملت بود چگونه به حمایت از ضد انقلاب برخاستند.

 
 
تعریف وارونه دول غربی از حقوق بشر که هر جا به نفعشان هست آن را بزرگ می کنند و هر جا به ضررشان است با آن مخالفت می کنند، سیاستی است که دولت های غربی در قبال ایران طی این سال ها اتخاذ کرده اند و البته این روزها دیگر نه تنها مردم بزرگ ایران ،که تمامی ملت های آزاده و عدالتخواه جهان نیز به آن پی برده و عن قریب است که دیگر نظام های غربی به انتهای راه خود برسند.
 

 

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
هفت موسسه آمریکایی و صهیونیستی با اعطای بیش از 42 میلیون دلار سبب برافروخته شدن هیزم اسلام‌هراسی در آمریکا و دیگر نقاط جهان در سال‌های اخیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، بر اساس گزارش تحقیقاتی مهمی که اخیراً منتشر شد، گروه کوچکی از مؤسسات، اتاق‌های فکر، محققان، و وبلاگ‌نویسان که با هم در ارتباطند، در کمپین 10 ساله‌ای قرار دارند که به ترویج اسلام‌هراسی و ترس از مسلمانان در آمریکا و دیگر نقاط جهان می‌پردازد.

این گزارش 130 صفحه‌ای که تحت عنوان «شرکت ترس:‌ ریشه‌های شبکه اسلام‌هراسی در آمریکا» است، به معرفی هفت موسسه‌ای می‌پردازد که در کل بیش از 42 میلیون دلار برای اشخاص و سازمان‌های کلیدی تدارک دیده‌اند که بین سال‌های 2001 و 2009 در سراسر آمریکا دست به تلاش‌ها و اقدامات گسترده‌ای علیه اسلام و مسلمانان زده‌اند.

در این میان، تأمین‌کنندگان مالی‌ای وجود دارند که مدت‌هاست با راست‌گرایان افراطی آمریکا در ارتباط بوده‌اند، و نیز چندین موسسه خانوادگی یهودی که از گروه‌های راست‌گرا و مهاجر در رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

همچنین این شبکه متشکل از متخصصانی است که این گزارش آنها را «کارشناسان اخبار نادرست» می‌نامد، از جمله فرانک گافنی از «مرکز سیاست امنیتی» (CSP)، دانیل پایپس از «انجمن خاورمیانه» (MEF) واقع در فیلادلفیا، استیون امرسان از «پروژه تحقیقاتی تروریسم» (IPT)، دیوید یروشالمی از «انجمن آمریکاییان برای موجودیت ملی» (SANE)، رابرت اسپنسر از «توقف اسلام‌سازی آمریکا» (SIOA). این «کارشناسان اخبار نادرست» اغلب در شبکه‌های خبری تلویزیونی و گفتگوهای رادیویی جناح راستی حضور پیدا کرده و در خصوص اسلام و تهدیدات آن که متوجه امنیت ملی آمریکا است صحبت می‌کنند.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
ضرب و شتم سه روحاني ناهي از منكر واكنش‌هاي زيادي را به‌دنبال داشت و موجب جريحه‌دار شدن احساسات مردم شد اما گويا با وجود برانگيخته شدن افكار عمومي در اين زمينه، گويا هنوز پرونده ضرب و شتم ناهيان از منكر بسته نشده است.
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» در آخرین مورد، روز پنج شنبه در محله امام‌زاده سید اسماعیل تهران جمعی از اوباش با فحاشی، يك روحاني ناهي از منكر را مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از وارد کردن خسارت به خودروی او از محل گریختند.

این روحانی در گفتگو با خبرنگار رجانيوز در تشریح جزئيات این حادثه گفت: روز پنج‌شنبه پس از سخنرانی، در مسیر بازگشت از امامزاده سید اسماعیل تهران در یکی از خیابان‌ها اطراف آن بنزین تمام کردم و کنار خیابان پارک کردم تا بنزین تهیه کنم.

حجت الاسلام عباس روزمه ادامه داد: یک موتورسوار با شدت به ماشین بنده زد، به راکب این موتور که مشغول کشیدن سیگار بود گفتم که از خسارتی که به ماشین من زدی، می گذرم، فقط شما حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دار و سیگارت را خاموش کن.

وی اظهار داشت: پس از این تذکر، موتورسوار اقدام به فحاشی و توهین‌های وقیحانه نه به شخص بنده که به روحانیت و مقدسات مذهبی کرد؛ این فحاشی‌ها آن‌قدر شرم آور بود که يادآوری آن موجب آزارم می‌شود.

روزمه با بیان اینکه در حین این فحاشی‌ها از ماشین پیاده شده و جلوی دهان این فرد هتاک را گرفتم، افزود: در همین بين که مردم هم جمع شده بودند، یکی از اوباش شناخته شده و سابقه دار آن محل برای فراری دادن موتورسوار هتاک پس از فحاشی با مشت، محکم به صورت من کوبید، به شکلی که عینک من شکسته و آسیب جدی به چشمم وارد شد.

وی ادامه داد: همه این ضرب و شتم‌ها یک طرف اما فحش‌هایی که به مقدسات، انقلاب و نظام می‌دادند یک طرف؛ واقعا توهین‌های این افراد غیر قابل تحمل بود.

روزمه تصریح کرد: پنج، شش نفری به من حمله کردند و با لگد به ماشین بنده می زندند و خسارت وارد کردند.

وی ادامه داد: اگر حمایت مردم محل نبود و همچنین بنیه بدنی كه به‌خاطر چند سال ورزش کردن، شاید آسیبی که به بنده می‌رسید، خیلی بیشتر می شد.

روزمه با بیان اینکه بنده منشأ این توهین‌ها را فتنه اخیر می‌دانم، گفت: آقایان سران فتنه، آبرو و حیثیت روحانیت را زیر سوال بردند؛ اما الان شاهدیم که به راحتی به روحانیت توهین می‌کنند و شأن او را پایین می آورند؛ در این سابقه بیش از ۳۰ سال انقلاب چه زماني سابقه داشته که یک روحانی را جایی گیر بیندازند و او را دوره کنند.

وی ادامه داد: بنده شکایت خود را نه به‌خاطر شخص خودم بلکه به خاطر توهین به روحانیت و باورهای مذهبی مردم پيگيري مي‌كنم.

گفتني است این روحانی جوان از جمله سخنرانان جلسات مذهبي و هيئت‌ها است که نقش فعال در افشاگری جریان فتنه داشته تا آنجا که از سوی این جریان مورد شکایت هم قرار گرفته است.
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

گروه تاريخ انقلاب- پس از گذشت بیش از یک سال از انتشار شماره ویژه گروهک فرقان نشریه "یادآور" و ویژه نامه "رمز عبور1" که در آن به افشای روابط فکری و تشکیلاتی گروهک فرقان با محمد موسوی خوینی ها پرداخته شد، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی در سایت شخصی‌اش، این افشاگری ها را انکار کرد.

به گزارش رجانیوز، موسوی خویینی ها این افشاگری را مربوط به حجت الاسلام جعفر شجونی دانست و اظهار داشت: «من هیچ‌گونه ارتباطی با گروه فرقان نداشته‌ام و حتی یك بار هم رهبر این گروه را ندیده‌ام. فردی معمم ادعا كرده است كه من این گروه را در جلسات تفسیر قرآن به گونه‌ای آموزش داده‌ام و نسبت به مرحوم شهید مطهری مطالبی گفته‌ام كه این گروه به ترور آن عالم بزرگوار كشیده شده‌اند، تمام این نسبت‌ها و ادعاها، كذب محض است.»

وی افزود: «آن فرد معمم به من نسبت كمونیستی داده است و برای انجام این گناه بزرگ نسبت ناروایی هم به مرحوم شهید مطهری داده است. همه این نسبت‌ها كذب محض است و خدا می‌داند كه این فرد چه مشكل یا مشكلاتی دارد كه برای خلاصی از آنها دست به نشر این اكاذیب می‌زند كه سبب تشویش اذهان عمومی می‌گردد. من فعلاً اعلام می‌كنم كه مطالب نسبت داده شده به اینجانب از طرف این شخص كذب محض است و قطعاً از گناه این دروغ‌هایی كه درباره من گفته است، نخواهم گذشت تا در روز قیامت در محضر پروردگار او را به محاكمه بكشم.»

اين در حالي است كه در ویژه‌نامه گروهک فرقان نشریه یادآور اکثر قریب به اتفاق مصاحبه شوندگان بر ارتباط فکری و تشکیلاتی گروهک فرقان با موسوی خویینی ها تأكيد كرده‌اند که برخی از آنها در ادامه می آید:

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

دنبال آن نيستيم كه جمهوري اسلامي فقط ‌در ‌ايران بماند؛
آيت‌الله شاهرودي: ‌تركيه در تحولات منطقه ‌به نفع ‌اسلام ليبرالي نقش‌آفريني مي‌كند

خبرگزاری فارس: رئيس سابق قوه قضاييه تأكيد كرد كه نقش‌آفريني ‌تركيه در تحولات منطقه ‌به نفع مديريت اسلام ليبرال مآب است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، آيت‌الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي عصر امروز چهارشنبه در ديدار اعضاي هيئت رئيسه و شوراي مركزي فراكسيون بيداري اسلامي مجلس، تشكيل فراكسيوني براي پيگيري موضوعات سياسي و اجتماعي اسلامي را كاري بسيار خوب و در چارچوب اهداف و سياست‌هاي نظام ارزيابي كرد و خواستار فعال شدن اين كميسيون در عرصه تبيين ابعاد بيداري اسلامي و توطئه‌هاي دشمنان عليه قيام ملت‌هاي منطقه شد.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.