یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
آيت الله مصباح يزدي گفت: این حرف که امروز امام زمان در جامعه حکومت می‌کند، سخن مشکوکی است که بعدها با یک سری ادعاهای خطرناک دیگر که ما همان امام هستیم مواجه خواهیم شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، آيت الله محمد تقی مصباح‌یزدی استاد برجسته حوزه علمیه قم، امروز در نشست بصیرت با موضوع «مهدویت و جریان‌های انحرافی» با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) گفت: این بانوی بزرگوار ولی نعمت همه شیعیان به ویژه اهل قم است.
وی با بیان اینکه انسان اگر بخواهد قدر یک نعمت را بفهمد باید فکر کند که اگر این نعمت نبود، دچار چه مشکلات و کمبودهایی می‌شد، اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران شکل نمی‌گرفت معلوم نبود بر سر اسلام و مسلمانان جهان چه بلایی می‌آمد.

* در دوران کنونی حق و باطل به هم آمیخته است
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به این که در دوران کنونی حق و باطل به هم آمیخته است و گاهی اوقات در برخی از مطالب صحیح، یکسری مسایل باطل نیز مطرح می‌شود، اظهار داشت: البته باطل همانند کف روی آب است که از بین خواهد رفت و طبق آیات الهی حق باقی خواهد ماند.
آيت الله مصباح‌یزدی با بیان این که تربیت شدگان شیطان با آمیختن حق و باطل قصد انحراف و فریب مردم را دارند، خاطرنشان کرد: این قاعده کلی است که در این دنیا حق صرف نداریم و نمی‌گذارند که حق واقعی نمایان شود و از سوی دیگر دشمنان برای جذابیت سخنان خود مقداری از حق را در سخنان خود دخالت می‌دهند.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
جواد لاریجانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس-1
اصلاح‌طلبان لياقت شركت در انتخابات را ندارند/آنها دشمن دموكراسي‌اند

خبرگزاری فارس: محمدجواد اردشیر لاریجانی با بیان اینکه اصلاح‌طلبی خطی انحرافی، فرصت‌طلب و دشمن دمکراسی است، گفت: اصلاح‌‌طلبان لیاقت شرکت در انتخابات را ندارند.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان لياقت شركت در انتخابات را ندارند/آنها دشمن دموكراسي‌اند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد اردشیر لاریجانی پسر میرزا هاشم آملی، روحانی برجسته شیعه و یکی از ۵ برادر لاریجانی (صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم، باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، فاضل لاریجانی رایزن فرهنگی ‏ایران در کانادا) است.

وی در حال حاضر عهده‌دار سمت دبیری ستاد حقوق بشر قوه قضائیه است و در کارنامه خود نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم، چهارم و پنجم، مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، معاون سابق وزارت امور خارجه و موسس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را داراست.

 محمدجواد لاریجانی علاوه بر اینکه نخبه علمی است، یک نظریه پرداز سیاسی و سیاست‌مدار نیز محسوب می‌شود. نظریه ام‌القری "نظریه‌ای برای تبیین خط مشی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و موقعیت ایران در جهان اسلام" در دهه ۱۳۶۰ از سوی وی مطرح شد.

براین اساس، تحولات منطقه و مباحث داخلی و بین‌المللی بهانه مناسبی بود تا نزد وی رفته و نظراتش را در این باره جویا شویم. لاریجانی در این گفت‌وگو به تشریح دیدگاه‌های خود درباره بیداری اسلامی و برنامه‌های غرب برای مقابله با این بیداری و مسائل جاری کشور ازجمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخت.
 

متن گفت‌وگوی فارس با لاریجانی را در ادامه مطلب می‌خوانید:

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
از زنان بی‌فرهنگ سریال‌ها تا کرشمه‌های مجریان
چادری ها در تلویزیون "سیاه" شده اند

خبرگزاری فارس: چادر یا همان حجاب برتر زن مسلمان ایرانی این روزها ملعبه دست بازیگران و مجریان تلویزیونی شده است تا هر روز از آن نمادی حقیر بسازند، از پوشش زنان بی سواد و بدبخت سریال‌ها گرفته تا بازیچه و دستاویزی برای عشوه‌ها و کرشمه‌های مجری‌ها.

خبرگزاری فارس: چادری ها در تلویزیون "سیاه" شده اند

چادر زن مسلمان ایرانی این روزها در موطن خود هم غریب افتاده است، غربتی نه در میان مردم بلکه در بین مسئولان.

چادر در میان مردم همچنان نماد وقار، حیا و عفت زن مسلمان ایرانی است اما برخی غفلت‌های مسئولان، زمینه ساز بعضی بی حرمتی‌ها به این حجاب برتر شده است.

موج اعتراضات مردم، نمایندگان مجلس و رسانه ها طی روزهای اخیر منجر به صدور دستوری از سوی رئیس قوه قضائیه مبنی بر "حذف پوشش اجباری چادر بر سر متهمان" شد، دستوری که باید دید مجری آن یعنی سازمان زندان‌ها از این پس آن را چگونه اجرایی خواهد کرد.

اما یکی دیگر از اعتراضاتی که مورد تأکید مردم و نمایندگان زن مجلس بود و صدا و سیما با سکوت از کنار آن عبور کرد شخصیت های زنان چادری در سریال‌ها و فیلم‌هاست، شخصیت‌هایی با سطح سواد و فرهنگ زیر صفر. شخصیت هایی که در تقسیم سیاه، خاکستری و سفید، "سیاه" هستند.

در سریال‌های سیما، بازیگران چادری یا همسرانشان معتادند یا دزد، خودشان هم کلفت خانه های مردم، اگر هم قرار باشد زنی از شهرستان به پایتخت قدم بگذارد که شک نکنید چادری است، پیرزن ها هم عمدتاً چادر به سر دارند مگر اینکه از قشر مرفه و با فرهنگ باشند!

این تنها بخشی از الطاف سیما به چادری‌هاست. کارگر خانه های مردم بودن یا شهرستانی بودن، بد نیست و هیچ ننگی ندارد اما نگاه بیماری که غالب شده است تا شخصیت‌های با فرهنگ، دنیادیده و دکتر و مهندس، با مانتو و روسری باشند و شخصیت های ضعیف با چادر به نمایش دربیایند، ایراد دارد.

حجت الاسلام جعفر شجونی هم بر این موضوع صحه می گذارد و می گوید: متأسفانه در سریال ها عمده زنان و مردان فقیر و گدا با چادر و ریش هستند.

وی با تأملی به ریشه وضعیت کنونی به خبرنگار فارس می گوید: "ریشه این نوع نگاه در صدا و سیما به قبل از انقلاب برمی گردد آن زمان که هر که لخت بود خانوم خانه بود و هر که چادر به سر داشت کلفت خانه، غافل از اینکه خانه ابدی خانوم خانه در قعر جهنم و خانه کلفت در بهشت است."

رهبر معظم انقلاب 23 اسفندماه 1373 در جمع معاونان صدا و سیما و مدیران کل این سازمان در استان ها فرمودند: "ما اصرار داریم و مقیدیم که در رادیو و تلویزیون حجاب چادر ترویج شود."

آیا امروز در تلویزیون جمهوری اسلامی چادر به درستی ترویج می شود؟ امروز کدام دختر نوجوان از شخصیت زنی که چادر را دور کمرش گره زده و دهانش را به هر کلامی باز می کند، الگو می گیرد؟

ای کاش حرمت چادر را شکستن تنها محدود به بازیگرانی بود که نقش منفی بازی می کنند، این روزها "چادر" پل ترقی برخی از مجری های تلویزیون شده است تا پایشان در رسانه ملی، محکم تر شود.

مجریانی که تنها رخت خود را عوض کرده اند برای تخت بهتر. پس دیدن عشوه‌ها و کرشمه‌ها و آرایش های تند و زننده از آنها حتی در لوای چادر هم دور از انتظار و عجیب نیست.

اما باید چقدر هزینه این غفلت ها را پرداخت و این الگوهای غلط را تا کی باید به خورد مردم داد؟ بهتر نیست استفاده از پوشش چادر برای برخی از این مجری ها در تلویزیون "ممنوع" شود تا خانم مجری هنگامی که قرار است برای مراسمی خارج از سازمان صدا و سیما دعوت شود به خود اجازه ندهد از پشت خط تلفن بگوید: "هم با مانتو می‌توانم اجرا داشته باشم هم با چادر!"

پوشش چادر حرمت دارد، اگر حرمتش حفظ شد تداوم می یابد وگرنه همین می شود که یک مجری به خود اجازه می دهد رنگ چادرش را با رنگ بزک صورتش هماهنگ کند و آن یکی هم از جایش بلند شده و وقیحانه در ویژه نامه جریان انحرافی اعلام ‌کند: " قطعاً چادر مشکی بدترین پوشش است."

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
تصویر زیر بازی فوتبال مسعود باستانی، عیسی سحرخیز، مهدی محمدیان و احمد زیدآبادی از مجرمان سیاسی-امنیتی در زندان اوین را نمایش می دهد.
به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در حالی که رسانه های ضدانقلاب هر روز گزارش‌های مستند(!) از وضع نامطلوب زندانیان سیاسی ارائه می دهد اما واقعیت طور دیگری است.
همانطور که در عکس زیر پیداست مسعود باستانی (با شلوار توی جوراب)، عیسی سحرخیز (با تی‌شرت سیاه)، مهدی محمدیان (با تی‌شرت سفید و شلوار سفید سه‌راه)، احمد زیدآبادی (با پیراهن راه‌راه، پشت به دوربین در حال قدم زدن) در زندان اوین مشغول بازی گل کوچیک هستند.

پیش از این نیز مجید توکلی مسئول نگارش نشریات موهن "هيچ كس مقدس نيست" و "كلاغ ها" در دانشگاه امیرکبیر که در عصر روز 16 آذر88 با لباس زنانه هنگام فرار از دانشگاه دستگیر شد در نامه ای که رسانه های ضدانقلاب منتشر کردند به بازی والیبال در بین زندانیان اشاره کرده بود.

وی در بخشی از این نامه نوشته بود: "...ناراحتی دیوانه کننده ای سراسر وجودمان را فرا گرفته بود ولی فرزاد می گفت چیزی نیست و احتمالا چند سوال می خواهند بپرسند. او می دانست ولی مثل همیشه چنان پرروحیه بود که اصلا به روی خودش نمی آورد. باورکردنی نبود؛ تا چند دقیقه قبل با هم در کتابخانه بودیم. علی هم که والیبال را نیمه کاره رها کرده بود و سر و رویش را شسته بود و داشت آماده می شد. خیلی سخت و دردناک بود؛ معمولا همین ساعت هر روز، علی پس از ورزش می آمد تا با هم فیزیک بخوانیم."

فارغ از وضعیت مطلوب زندان اوین برای زندانیان سیاسی – امنیتی معلوم نیست به چه علت به راحتی از داخل زندان این تصاویر و یا نامه های سراسر توهین به ملت ایران توسط این افراد در جامعه منتشر می شود؟!

گفتنی است مسعود باستاني از روزنامه نگاران دوم خردادي و از فعالان سايت جمهوريت در جلسه دادگاه اعتراف کرده بود که براي سياه نمايي عليه نظام ماهيانه از بيگانگان پول مي گرفته است.

اين متهم به كودتاي مخملي و اغتشاشات اخير تهران در بخشي از اظهارات خود گفت: بنده مدت 10 سال در كار حرفه اي خبرنگاري در داخل كشور مشغول بودم و در دوران گذشته از نظر فكري گرايشات چپ ماركسيستي داشتم.

وي به اخذ وجه نقدي از سوي رسانه هاي بيگانه توسط يك صرافي در تهران كه ماهيانه به وي ارائه مي كردند اعتراف كرد و گفت: چندي پيش فردي به نام شميراني گرداننده يكي از رسانه هاي ضدانقلاب در كانادا از من خواست تا از وضعيت سنديكاهاي كارگري ايران گزارشي تهيه كنم و در ازاي مبلغ 400 دلار كانادا آن رابه اين رسانه ها ارائه دهم كه من با ارسال اين گزارشات به خارج موجب تبليغ عليه نظام شدم.

وي در پايان گفت: از سوي راديو ضدانقلابي چكاوك به صورت ماهيانه بين 300 الي 350 دلار طي 2 الي 3 سال دستمزد دريافت مي كردم.

عيسي سحرخيز نیز مدير مسئول روزنامه هاي زنجيره اي در دوران اصلاحات و همكار رسانه هاي ضدانقلاب به دريافت پول از رسانه هاي دشمن در قبال مصاحبه با آنها اعتراف كرده است.

احمد زيدآبادي نیز از اعضاي گروهك ملي- مذهبي و دبيركل سازمان ادوار تحكيم است که پیش از این در مطلبي مدافعانه از جريان راديكال موسوم به چپ، با عنوان «درباره بازداشت دانشجويان چپ»، گرايش به هر مرام و مسلك و تبليغ آن را حق طبيعي افراد عنوان نموده و تصريح مي دارد: درباره آنان ]طيف چپ[ فقط مي توانم اين نكته را يادآور شوم كه از نگاه من، هر فردي كه در هر گوشه اي از اين آب و خاك چشم به جهان گشوده است از حق بديهي اعتقاد به هر مرام و مسلك و تبليغ و انتشار مسالمت آميز آن در چارچوب حقوق، وظايف و مسئوليت هايي كه براي شهروند تعريف مي شود، برخوردار است؛ و هر فرد، نهاد يا دولتي كه با اعمال زور او را از تحقق حقوقش باز دارد مستوجب نكوهش و سرزنش است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم معترض آمریکا در "روز خشم" در این کشور به خیابان های نیویورک آمدند و تظاهرات اعتراض آمیز خود را علیه حاکمیت نظام سرمایه‌داری و بی عدالتی های اجتماعی در آمریکا آغاز کردند.

خبرگزاری فارس: مردم آمريكا در روز خشم خواستار نابودي نظام سرمايه داري شدند

به گزارش فارس به نقل از شبکه "راشاتودی"، هزاران نفر از آمریکاییان معترض روز گذشته به وقت آمریکا (حدود 8 ساعت قبل) تجمع اعتراض آمیزی را نزدیک وال استریت، مرکز بورس آمریکا در شهر نیویورک آغاز کردند تا اعتراض خود را به نظام مالی فاسد موجود در این کشور که به اعتقاد آنها عامل اصلی بحران اقتصادی و بی عدالتی اجتماعی در آمریکاست، اعلام کنند.
 
شرکت کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند قصد دارند تمام شب را نیز به اعتراض خود ادامه دهند و از دیگر مردم آمریکا خواستند که امروز یکشنبه و فردا دوشنبه نیز به آنها ملحق شوند.
 
معترضان آمریکایی که در این تظاهرات شرکت کرده بودند، شعارهایی چون "دموکراسی، نه سرمایه‌داری سازی" و "به حاکمیت اغنیا و ثروتمندان پایان دهید" سر دادند.
 
بنا بر این گزارش، سازمان دهندگان این تظاهرات، این تجمع را در خیابان وال استریت نیویورک که مرکز بورس آمریکا است ماه ها پیش برنامه ریزی کرده بودند تا خشم خود را نسبت به حاکمیت "نظامی سیاسی سرمایه‌داری" و همچنین حاکمیت ثروتمندان در این کشور ابراز کنند.
 
این گزارش افزود:‌ این روز، "روز خشم آمریکا" نامگذاری شده بود. برخی نیز این جنبش را جنبش "17 سپتامبر" خطاب می کردند.
 
بر اساس این گزارش، جنبش "وال استریت را اشغال کنید" پیشتر اعلام کرده بود که در نظر دارد تا دست کم 20 هزار نفر را در این تظاهرات گردهم آورد و با ترتیب دادن اعتراضاتی به دور از خشونت وال استریت را برای چندین ماه به تصرف خود در آورد.
 
بنا به اعلام سازمان دهندگان این تظاهرات، آنها از اعتراضات گسترده در مصر، یونان، اسپانیا و ایسلند الهام گرفته بودند. گروه "وال استریت را اشغال کنید" در فیس بوک از طرفداران خود خواسته است تا علیه اشغالگر دموکراسی حقیقی در آمریکا که همان وال استریت است و از آن تحت عنوان "یاغی مالی آمریکا" یاد شده، لشکرآرایی کنند.
 
شرکت کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند که "ما نمایندگان 99 درصد مردم ناراضی هستیم که دیگر نمی توانند حرص و فساد 1 درصد دیگر را تحمل کنند".
 
روزنامه "نیویورک تایمز" گزارش کرد: نیروهای پلیس آمریکا بخش اعظمی از وال استریت را مسدود کرده بودند، به همین دلیل معترضان نتوانستند اطراف ساختمان بورس تجمع کنند.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

در حالي كه نزديك به يك دهه از حمله متحدان غربي، امريكا و انگليس به افغانستان و عراق مي گذرد، ‌توني بلر نخست وزير سابق انگليس خواستار تغيير رژيم و براندازي در ايران و سوريه شد.

به گزارش رجانيوز به نقل از روزنامه انگليسي اينديپندنت، بلر كه در دوران جنگ افغانستان و عراق نخست وزير انگليس بوده همچنين اظهار داشت: جنگ علیه ترور بیش از 10 سال پیش و از زمان حملات 11 سپتامبر در نیویورك بوده است.

همچنين نخست‌وزیر سابق بریتانیا كه دوران نخست وزيري‌اش را با آرزوي آسيب زدن به ايران با ناكامي سپري كرد،‌ افزود: به غیر از  ایران، من در خصوص دورنمای منطقه خاورميانه به طور قابل توجهی خوش‌بین هستم!

بلر در ادامه با روخواني از سياست فشار عليه دولت هاي مستقل  نسبت به تهدید تخيلي یك ایران هسته‌ای هشدار داد و از جامعه بین‌الملل خواست بر فشارهایش بر بشار اسد، رئيس‌جمهور سوریه نيز بیفزایند.

وي در نهايت ريشه تمام مشكلات امريكا و انگليس در خاورميانه را نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: تغییر رژیم در تهران مرا نسبت به كل منطقه به طور قابل توجهی خوش‌بین‌تر خواهد كرد. ایران علاوه بر تهدید فعالیت‌های هسته‌ای‌اش، یكی از مشكلات مهم در عراق و افغانستان بوده است.

بلر كه هم اكنون نماينده صلح خاور ميانه(!) از سوي اتحاديه اروپا است،‌ در انتها مي گويد:‌ رئيس‌جمهور سوریه نشان داده كه قادر به انجام اصلاحات نیست و موقعیت او غیرقابل دفاع است اما شكست دادن افراطی‌هاي یك نسل به طول می‌انجامد.

وي پنج ماه پيش نيز آرزوي خود در مورد سرنگوني نظام ايران را در مصاحبه با سي‌ان‌ان بيان كرد و گفت: «تردیدی نیست که ایران تلاش می کند از تحولات مردمی در منطقه به نفع خود استفاده کند و ما همچنان معتقدیم تغییر نظام ایران یکی از تنها چیزهایی است که ما را نسبت به آینده منطقه خوش بین می کند و به همین علت تغییر نظام ایران برای غرب هدفی فوق العاده مهم و انقلابی است.»

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
 
هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر(صلی الله علیه و آله) از سوی صهيونيست‌ها
 
تعدادی از شهرك‌نشينان صهيونيست بامداد ديروز، هجدهم شهريورماه، با حمله به مسجد جامع شهر «بيرزيت»، شعارهايی موهن به ساحت مقدس پيامبر(صلی الله علیه و آله) و اسلام روی ديوارهای آن نوشتند.
SHIA-NEWS شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، با وجود اين‌كه خبرگزاری‌های اروپايی از كلمه «ناشناس» برای عاملان اين حمله استفاده كرده‌اند، اما خبرگزاری‌های فلسطينی گزارش دادند كه صهيونيست‌های افراطی ديروز به مسجد و دانشگاه اسلامی شهر بيرزيت در كرانه باختری حمله كردند و شعارهايی به زبان عبری عليه مسلمانان، دين اسلام و پيامبر(صلی الله علیه و آله) بر روی ديوار‌های اين اماكن نوشتند.

اين برای سومين بار طی دو هفته اخير است كه شهرك‌نشينان افراطی به مساجد كرانه باختری حمله می‌كنند. در آخرين مورد از اين قبيل حملات، صهيونيست‌های افراطی مسجد «النورين» در روستای قصره در نابلس را به آتش كشيده بودند.

منبع : ایکنا
 
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

یک کارشناس سیاسی عربستانی از توطئه هدفمند رژیم آل سعود برای نابودی تمام آثار اسلامی در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره در پوشش طرحهای توسعه این اماکن مقدس پرده برداشت.

به گزارش مشرق، "فواد ابراهیم" با هشدار درباره طرحهای رژیم آل سعود برای نابودی میراث اسلامی در شهرهای مقدس مکه و مدینه به العالم گفت : مقاله بسمه بنت سعود شاهزاده سعودی که از فساد مقامات سعودی پرده برداشت، نخستین مقاله یا مطلب دراین مورد نیست چرا که پیش از این نیز مقالات زیادی در مطبوعات محلی و خارجی درباره فساد شایع در دربار خاندان سعود منتشر شده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه مردم و مسئولان کشورهای اسلامی با جنایتی در این سطح برخورد مناسب نداشته‌اند، افزود : مردم و مسئولان در کشورهای عربی و اسلامی وظیفه دارند، برای توقف این جنایت که رژیم آل سعود طی مراحلی مرتکب می شوند، وارد عمل شوند و به پا خیزند.

فؤاد ابراهیم گفت : صحبت مسئولان سعودی از طرح های توسعه، دروغ محض است؛ زیرا این طرح ها باید اصلاح زیرساختها را در شهرهای مکه و مدینه نیز شامل شود، این در حالی است که هنوز مشکلات زیادی در زمینه شبکه آب و فاضلاب و تامین آب آشامیدنی دراین شهرها وجود دارد.

وی توسعه را منحصر به طرح های تجاری دانست که شاهزادگان آل ‌سعود آن را با هدف استفاده اقتصادی در جایگاه مسجدالحرام و مسجد نبوی(ص) اجرا می کنند.

وی گفت: نبود موانع قانونی و نیز مخالفتهای مردمی و اسلامی و حتی بین‌المللی در زمینه اجرای طرح های مربوط به از بین بردن آثار اسلامی در شهرهای مکه و مدینه منوره، سبب شده است که مسئولان سعودی به اجرای این طرح‌ها ادامه دهند.

فؤاد ابراهیم با تاکید بر لزوم بازنگری در سرپرستی و نظارت آل سعود بر اماکن مقدس در حجاز اظهار داشت : اکنون به مرحله ای رسیده‌ایم که حتی احتمال تخریب مسجدالحرام نیز در راستای طرح‌های فعلی مسئولان سعودی که به نام توسعه اجرا می‌شود، وجود دارد.

کارشناس مسائل سیاسی عربستان درباره وجود طرح هایی برای خارج کردن مقبره پیامبر اسلام (ص) از مسجد نبوی و تخریب "القبة الخضراء" (گنبد سبز) که بن عثیمین ازعلمای وهابیت آن را مطرح کرده است، هشدار داد.

وی درباره میزان تاثیر پذیری عربستان از بهارعربی گفت : احتمال اینکه عربستان هم دستخوش تحولات شود، وجود دارد و آنچه سبب شده است این کشور تاکنون دربرابر اعتراضات مصون بماند، توانایی این کشور برای به دست آوردن فرصت بیشتر است.

کارشناس مسائل سیاسی عربستان با اشاره به وجود خشم مردم این کشور از استبداد و فساد و احتکار منابع ثروت و قدرت توسط مسئولان آل سعود اظهار داشت : مردم عربستان خواهان آزادی و مشارکت در تصمیم گیری در امور کشور هستند و اکنون دلایل کافی برای تغییرات گسترده در عربستان وجود دارد.

وی هدف از اقدام مسئولان سعودی درهزینه کردن ۳۶ میلیارد دلار برای مسائل اجتماعی در ۱۷ مارس گذشته را به تاخیر انداختن لحظه انفجار در این کشور دانست و گفت : به هرحال عربستان هم از روند تغییرات مستثنا نخواهد بود و تغییرات دیر یا زود این کشور را نیز فرا خواهد گرفت.

از سوی دیگر یک شخصیت لبنانی خاطر نشان کرد طرح‌های توسعه حرمین آثار اسلامی را نابود کرده است

شیخ عبدالناصر الجبری رئیس دانشکده دعوت اسلامی لبنان هم در گفتگو با العالم اظهار داشت : طرح‌های توسعه حرمین شریفین با هدف افزایش ظرفیت پذیرش حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره، جوانب معنوی این اماکن مقدس را رعایت نکرده است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
مدير مسئول كيهان در همايش سراسري اساتيد بسيجي اسامي تعدادي از نظريه پردازان آمريكايي و اروپايي جنگ نرم كه براي تدارك فتنه 88 به ايران آمده بودند را فاش کرد.
به گزارش مشرق به نقل از کیهان، حسين شريعتمداري، مدير مسئول روزنامه كيهان كه صبح ديروز در همايش سراسري اساتيد بسيجي در مشهد مقدس شركت كرده بود، گفت: تحركات اخير دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها نظير اصحاب فتنه 88 و حلقه انحرافي قبل از آن كه كاربرد داخلي داشته باشد، با هدف مخدوش كردن الگوي انقلاب اسلامي براي ملت هاي مسلمان و در حال انقلاب منطقه برنامه ريزي شده است.
وي افزود؛ انقلاب اسلامي بسياري از عقبه هاي سخت و نفس گير را با اقتدار پشت سر گذاشته است و امروزه نه فقط به اعتراف صريح دشمنان، بلكه به گواهي رخدادها و شواهد ملموس و محسوس، در اوج اقتدار به سر مي برد و به قول حضرت آقا؛ مقطع كنوني يكي از درخشان ترين مقاطع حيات تاريخي ملت ايران است، بنابراين «جريان انحرافي» و «بني فتنه» بسيار حقيرتر از آنند كه در مقابل اقتدار كم نظير و پايگاه مردمي گسترده نظام، عددي به حساب آمده و توان عرض اندام داشته باشند. مدير مسئول كيهان گفت؛ اگرچه نبايد از تحرك جريانات ياد شده غافل بود و نبايد آنها را به حال خود رها كرد ولي رسالت كنوني مردم و نظام بسيار فراتر از تحركات اينگونه گروه هاي مرده و يا در حال مرگ است.
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: یک آسیب‌شناس اجتماعی گفت: متأسفانه امروزه قرص‌های اکستازی راحت‌تر از داروی آسپرین در دسترس جوانان است که این امر عامل دیگری در افزایش اعتیاد در میان زنان محسوب می‌شود.

امان‌الله قرائی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: مسئله اعتیاد زنان پدیده‌ای جدید نیست و از حدود 3 هزار سال قبل که مواد افیونی ایجاد شد، زنان کم و بیش معتاد بودند؛ البته نسبت اعتیاد زنان همیشه در مقایسه با مردان کمتر است.

وی افزود: امروزه مواد مخدر صنعتی بیشتر مورد استفاده زنان و دختران قرار می‌گیرد چرا که برخی از این مواد از جمله قرص‌های روانگردان و شیشه به راحتی در دسترس بوده و استفاده از آنها نیز بسیار آسان است، همچنین فرد با مصرف آنها احساس خلسه روانی و شادی بیشتری می‌کند.

این آسیب‌شناس اجتماعی با بیان اینکه موقعیت خانوادگی در ابتلای زنان و دختران به اعتیاد تأثیرگذار است، گفت: در خانواده‌‌ای که پدر و مادر معتاد هستند، امکان اعتیاد دختران بیشتر است همچنین زنانی که شوهران معتاد دارند، در اغلب موارد از سوی همسرشان به اعتیاد کشیده می‌شوند.

پارتی‌های شبانه مکانی برای مصرف شیشه توسط دختران

قرائی‌مقدم ادامه داد: زندگی در محله‌هایی که فروش مواد مخدر در آنجا زیاد است همچنین لذت‌طلبی زیاد، وجود دوستان و همسالان نامناسب، حضور در مهمانی‌های شبانه‌ و فرار از خانه از عواملی است که موجب افزایش اعتیاد در زنان و دختران می‌شود.

وی تصریح کرد: بی بند و باری در میان زنان یکی دیگر از عواملی است که موجب ابتلای آنها به اعتیاد می‌شود، همچنین رسیدن به پوچ گرایی از عوامل دیگری است که موجب می‌شود تا زنان به سمت اعتیاد روی بیاورند؛ متأسفانه امروزه قرص‌های اکستازی راحت‌تر از داروی آسپرین در دسترس جوانان است که این امر عامل دیگری در افزایش اعتیاد در میان زنان محسوب می‌شود.

این آسیب‌شناس اجتماعی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده است که پرداخت پول تو جیبی زیاد از سوی والدین یکی از عوامل رواج مصرف سیگار در بین دختران است، گفت: عدم تربیت مناسب فرزندان، سرکشی نکردن والدین به رفت و آمدهای فرزند دختر و حضور او در مجالس شبانه از جمله دلایل اعتیاد دختران است.

رواج تن‌فروشی در میان زنان معتاد

قرائی‌مقدم بیان کرد: امروزه برخي از دختران جوان از طریق پارتی‌های شبانه به اعتیاد کشیده می‌شوند همچنین دختران ما "نه" گفتن را بلد نیستند و در هنگام تعارف مواد مخدر از سوی دوستانشان نمی‌توانند به آنها "نه" بگویند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم از معتادان جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: تن‌فروشی در میان زنان معتاد بسیار زیاد است و زمینه فحشا در میان آنها به طور کامل فراهم است؛ به گونه‌ای که زنان معتاد با مصرف قرص شیشه و افزایش توان جنسی با تعداد زیادی از افراد رابطه نامشروع برقرار می‌کنند.

اعتیاد در خوابگاه‌هاي دانشجویی کنترل شده است

این استاد دانشگاه عنوان کرد: اغلب زنان روسپی زمانی که دختر بودند، مورد تجاوز قرار گرفته‌اند همچنین اغلب دخترانی که اقدام به فرار از خانه می‌کنند 24 ساعت پس از فرار مورد تجاوز قرار می‌گیرند و پس از آن دچار اعتیاد و انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

قرائی‌مقدم تصریح کرد: روابط جنسی نامشروع و اعتیاد در خوابگاه‌های دانشجویی نیز وجود دارد اما این موضوع بسیار کم و کنترل شده است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.