یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
مراسم غبار روبي مضجع شريف ثامن الحجج، حضرت امام رضا عليه السلام صبح امروز(چهارشنبه) در فضايي معنوي و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد. در طول مراسم، قاریان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با قرائت آیات نورانی و مدیحه سرایی به این آیین با شکوه معنویت و روحانیت خاصی بخشیدند. . . .
 
 



 

منبع: مشرق

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: نیروی انتظامی همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.

خبرگزاری فارس: حفظ اقتدار و برخورد مهربانانه از ضرورت‌هاي مورد توجه نيروي انتظامي باشد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای ورود به دانشگاه علوم انتظامی در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای نیروی انتظامی را مسئلت کردند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرزبانی حاضر در میدان سان دیدند.

رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی در این مراسم کارکنان و فرماندهان نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم را «مجاهدان واقعی فی سبیل الله» خواندند و تأکید کردند: نیروی انتظامی همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.

ایشان امنیت اعم از امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی و روانی را از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور خواندند و خاطرنشان کردند: یکی از روشهای استکبار برای مقابله با ملتهای مستقل، ایجاد ناامنی اجتماعی و همچنین ناامنی اخلاقی و روحی در جامعه است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی پشت صحنه سیاسگذاران استکبار برای ترویج مواد مخدر و ایجاد بی بندوباری اخلاقی و سست کردن پایه های اخلاقی، تأکید کردند: نیروی انتظامی امروز وظیفه بسیار بزرگی برعهده دارد که انجام صحیح و دقیق آن، نیازمند برطرف کردن آسیب‌های احتمالی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم احساس توأمان اقتدار و رأفت نیروی انتظامی در جامعه افزودند: این موضوع باید در آموزشها و دوره های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد و به یک فرهنگ سازمانی قطعی در نیروی انتظامی تبدیل شود.

ایشان با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر نیروی انتظامی، زمینه برای پیشرفتهای جدید را مهیا دانستند و خاطرنشان کردند: دستیابی به عرصه های جدید، فقط با دانش، تجربه، تحقیق، تأمل و بکار گرفتن همه استعدادها امکان پذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: سربلندی ایران عزیز در گرو عزم مستحکم جوانان و نخبگان کشور است که به لطف خداوند روز بروز مشهودتر از گذشته است.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در سخنانی، ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه از طریق ایجاد اقتدار درونی و بیرونی در نیروی انتظامی و تربیت نیروهایی متدین، بصیر، حرفه ای، شجاع و کارآمد و روزآمد را از اهداف اصلی برشمرد و گفت: تشکیل پلیس تخصصی مواد مخدر و کاهش ورود مواد مخدر به کشور، تشکیل یگان مرزبانی و کاهش قاچاق کالا و سوخت و محصولات مخرب فرهنگی، مبارزه قاطع با ناامنی و شرارت، افزایش سرعت در کشف جرم و علمی فنی کردن کشف جرم، ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه، افزایش 20 درصدی ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان و کاهش تصادفات و خسارات ناشی از آن با وجود افزایش دو برابری تولید خودرو از جمله اقدامات و دستاوردهای نیروی انتظامی در سالهای اخیر است.

سردار سرتیپ دوم عصار فرمانده دانشگاه علوم انتظامی نیز در گزارشی با اشاره به تدوین راهبردهای اساسی این دانشگاه گفت: ایجاد کرسی های تخصصی، کاربردی و حرفه ای کردن آموزشها، و نهادینه سازی دانش محوری از رویکردهای اصلی دانشگاه علوم انتظامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

در این مراسم همچنین، تعدادی از دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید و کارکنان نمونه دانشگاه علوم انتظامی و همچنین خانواده های شهدای نیروی انتظامی، هدایا، درجه و سردوشی خود را از دست مقام معظم رهبری دریافت کردند.

اجرای حرکات نمایشی و راپل بخش دیگری از مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشگاه علوم انتظامی بود.

در پایان این مراسم یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت‌های منطقه فرمودند: هرگز به آمریکا و ناتو و به رژیم‌های جنایتکاری چون انگلیس و فرانسه و ایتالیا که زمانی دراز، سرزمین شما را میان خود تقسیم و غارت کردند، اعتماد نکنید؛ به آنها سوءظن داشته باشید و لبخند آنها را باور نکنید؛ پشت این لبخندها و وعده‌ها، توطئه و خیانت نهفته است.



-------------------------------

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری مشروح بیانات حضرت آیت‌الله خامنه ای در نخستین اجلاس بیداری اسلامی را به شرح ذیل منتشر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
الحمدلله رب العالمین و الصلوة و السلام علی سیدنا محمد وآله الطیبین و صحبه المنتجبین قال ‌الله العزیز الحکیم: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم یا أَيُّهَا النَّبِيُّ اتَّقِ ‌اللَّهَ وَ لا تُطِعِ الْکافِرینَ وَ الْمُنافِقینَ إِنَّ اللَّهَ کانَ عَلیماً حَکیماً(١) وَ اتَّبِعْ ما يُوحى‏ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ إِنَّ اللَّهَ کانَ بِما تَعْمَلُونَ خَبیراً (٢) وَ تَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ كَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلاً (٣) [احزاب]
به حضار گرامی و میهمانان عزیز خوشامد میگویم. آنچه ما را در اینجا گرد آورده بیداری اسلامی است یعنی حالت برانگیختگی و آگاهی‌ئی در امّت اسلامی که اکنون به تحولی بزرگ در میان ملتهای این منطقه انجامیده و قیامها و انقلابهائی را پدید آورده که هرگز در محاسبه‌ی شیاطین مسلّط منطقه‌ئی و بین‌المللی نمی‌گنجید؛ خیزشهای عظیمی که حصارهای استبداد و استکبار را ویران و قوای نگهبان آنها را مغلوب و مقهور ساخته است.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم الله الرحمن الرحیم


درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان جهان آرای عزیز را به روح مطهر آن شهیدان و به همه‌ی بازماندگان و همرزمان ایشان بویژه پدر بزرگوار شهیدان تسلیت می گویم و امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.
سیدعلی خامنه ای
20 /شهریور /1390

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌


خيلى خوش آمديد آقايان محترم، برادران عزيز. اين ديدارِ شش ماه يك بار، علاوه بر جنبه‌هاى قانونى و موقعيتى، براى ما اين حسن را هم دارد كه دوستان و رفقا و اعزّه و برادران خوبمان را از نزديك زيارت ميكنيم؛ كه اين هم براى من مغتنم است.

خوشبختانه اين اجلاس شما در دنباله‌ى فضاى معنوى ماه رمضان اتفاق افتاد، كه خود اين حتماً بر فضاى اين جلسه حاكم بوده؛ و آنطورى كه از گزارشها برمى‌آمد و بنده هم قبلاً تا حدودى در جريان قرار گرفتم، نكاتى كه آقايان تذكر دادند، نكات خوب و مهمى بود؛ كه اينها همه نشانه‌ى رحمت الهى است و بايد خدا را شكر كرد.

ماه رمضانِ امسال با يك نگاه اجمالى كه انسان نگاه ميكند، باز هم بهتر و شيرين‌تر و باصفاتر از ماه رمضانهاى گذشته بود؛ و ما اين را بحمداللَّه هر سال احساس ميكنيم. جلسات تلاوت قرآن، كه گاهى در يك روز شايد هزار نفر يا بيشتر مى‌نشينند و تلاوتها را استماع ميكنند، اين نه در يك شهر، نه در دو شهر، در بسيارى از شهرهاى كشور تكرار ميشود. واقعاً انسان نميداند چطور خدا را شكر كند كه كشورِ دورافتاده‌ى از قرآن و تلاوت قرآن و انس با قرآن در دوران طاغوت، امروز اينجور آميخته باشد با آيات كريمه‌ى الهى. انسان مى‌بيند جوانهائى را، نوجوانهائى را كه آنجا نشسته‌اند و يك ساعت تلاوت ميكنند؛ چه تلاوت شيوائى؛ صحيح، دقيق، متوجه به معنا، و مردم هم گوش ميكنند. اگر در سطح كشور انسان ملاحظه كند، ميتوان گفت اين انس با قرآن و تلاوت قرآن در ماه مبارك رمضان، اعداد ميليونى دارد.

 همين طور، جلسات دعا. شما تصور بفرمائيد كه در شبهاى ماه رمضان و سحرهاى ماه رمضان، يك جمعيت ميليونى دارند دعاى ابوحمزه ميخوانند؛ چه آنهائى كه در جلسات حضور دارند، چه آنهائى كه از طريق تلويزيون و راديو اين دعا را ميشنوند و داخل منزل حال ميكنند، صفا ميكنند، اشك ميريزند؛ اينها چيزهاى كمى نيست؛ اينها نشانه‌هاى لطف الهى است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم



 تبريك عرض ميكنم عيد سعيد و بزرگ فطر را به شما حضار محترم، مسئولان دلسوز كشور، و به سفراى محترم كشورهاى اسلامى كه در مجلس حضور دارند، و همچنين به همه‌ى ملت بزرگ ايران، و همچنين به امت بزرگ اسلامى در سراسر جهان.

 مسلمانها در هر نقطه‌ى عالم كه حضور دارند، امروز را عيد ميگيرند. حقيقتاً عيد فطر، عيد حقيقى است براى انسانهاى سعادتمند و مؤمن؛ در واقع روز پاداش گرفتن از خداى متعال است، به خاطر يك ماه رياضت اختيارى، گرسنگى كشيدن و تشنگى كشيدن اختيارى، يك ماه مهار كردن شهوات بشرى و انسانى در طول روز؛ اينها خيلى ارزشمند است. اين تمرينها براى انسان ذخيره‌اى ميشود تا بتواند در طول زندگى، با اراده و عزم راسخ، بر اميال گمراه كننده‌ى خود دهنه بزند و مهار كند. ما افراد بشر، براى مهار كردن نفس خود، به اين عزم راسخ احتياج داريم. تخطى‌ها و طغيانهاى نفس ماست كه روزگار را براى خود ما و براى ديگران دشوار ميكند. اين تمرينى كه خداى متعال براى آحاد بشر قرار داده است - كه مؤمنين اين دعوت الهى را اجابت ميكنند و اين رياضت و اين تمرين را در طول يك ماه بر خود هموار ميكنند - در واقع علاج درد بزرگ بشر است، كه عبارت است از پيروى از هواى نفس، پيروى از هوسها، تسليم شدن در مقابل زياده‌خواهى‌هاى نفسمان. اين تمرين را بايد قدر دانست. بحمدالله مسلمانان عالم، ماه روزه را گرامى ميدارند. ملت عزيز ما هم حقاً و انصافاً اين ماه را گرامى داشت، آن را بزرگ شمرد و به وظائف خود در اين ماه عمل كرد. اميدواريم روز عيد فطر، خداى متعال به همه‌ى امت اسلامى عيدى عنايت كند.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار معاونان صدا و سيما و مديران كل سازمان در استانها 23/12/1373 هر وقت اين نظر را مي‌گوييم اضافه مي‌كنيم كه چادر حجاب پوشنده‌تري است.
بولتن: نمي‌خواهم بگويم كه پوشش غير چادر حجاب نيست؛ نه. اما شما وقتي از اوجي ترويج مي‌كنيد، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه سطوح مختلفِ آن را در جامعه ترويج كرده‌ايد.يعني وقتي از چادر ترويج مي‌كنيد، اصل حجاب را به بهترين وجهي ترويج كرده‌ايد.
اگر چادر را از حجابي كه بايد ترويج كرد حذف كنيد، مطمئناً بخشي از رعايت حجاب را از دايره‌ي ترويج خود خارج كرده‌ايد. اين ديگر برو برگرد ندارد و مطلبي روشن و منطقي است. لذا ما اصرار داريم و مقيّديم كه در راديو و تلويزيون، حجابِ چادر ترويج شود. من اوّلين خانمي را كه با چادر اخبار گفت، به اين‌جا خواستم و تشويقش كردم؛ چون او سد را شكست و خطشكن بود. توجّه مي‌كنيد؟ بعد البته ديگران هم اين‌كار را كردند كه از همه‌ي آنها متشكّريم.
هنوز هم اين امر در آن‌جا استمرار دارد و اين سياست صدا و سيماست. در آن‌جا سياستگذار، افراد نيستند. افراد داوطلب مي‌شوند تا سياست شما را اعمال كنند. من شما - آقاي لاريجاني - را به عنوان كسي كه افتخار اين كار از آن اوست مي‌شناسم. سياستگذار كه شما هستيد، اين كار را مي‌كنيد. اين بسيار كار جالبي است.
حجاب آن‌جا ديده مي‌شود. چهره‌هاي خوب آن‌جا ديده مي‌شود. در فيلمها گاهي اوقات مشاهده مي‌شود كه عنصر مثبتِ فيلم، چادري است. مثل گذشته، عنصر منفي فيلم يك خانم چادري يا يك مرد ريش‌دار نيست. اينها حقايقي است كه بسيار مهم است
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
عصر امروز، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با قدردانی صمیمانه از حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس، پایبندی دولت به اصول و ارزش‌ها و شعارهای جذابی همچون عدالتخواهی، استكبار ستیزی و خدمت‌رسانی صادقانه را ضروری و اثرگذار خواندند و تأكید كردند: جهاد اقتصادی، نیازی حیاتی و زمینه‌ساز پیشرفت و شكوفایی اقتصادی كشور است.
SHIA-NEWS شيعه نيوز:

به گزارش «شيعه نيوز» ، آیت‌الله خامنه ای با تبریك هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، به حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره كردند و افزودند: از مردم عزیز ایران كه در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر عظمت خود را نشان دادند، صمیمانه قدردانی می كنم.

ایشان روز قدس امسال را نمادی از حضور و انگیزه ملت ایران دانستند و خاطرنشان كردند: این حضور و شكوه و عظمت، امید را در فضای منطقه گسترش می‌دهد و انگیزه ملت‌ها را برای استقامت دو چندان خواهد كرد.

آیت‌الله خامنه ای با قدردانی از خدمات دولت، بر پایبندی به شعارها و جهت‌گیری‌های اعلام شده تأكید كردند و افزودند: علت رویکرد مردم در انتخابات سال 84 و 88 به رئیس جمهور همین شعارهای جذاب و ضروری بود چرا كه مردم به ارزش‌ها و آرمان‌ها پایبند و دلبسته اند.

 
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

تأکید رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاهها:
روز قدس پشتوانه امنیت کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان در روز قدس حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در چهارمین دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور، صدها نفر از استادان و اعضای هیأتهای علمی دانشگاهها، عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای، به تبادل نظر درباره مسائل دانشگاهی – علمی – پژوهشی – اجتماعی – فرهنگی – سیاسی و اقتصادی پرداختند.
در هفته های اخیر نیز دانشجویان – «شعرا و ادیبان» و فعالان اقتصادی در جلسات جداگانه با ایشان دیدار و گفتگو کرده بودند.
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

مشرق- نومحافظه کاران آمریکا از برگزاری همایش انجمن مسلمانان آمریکا در شهر کانزاس شدیداً ابراز نگرانی کرده و از تصاویر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مساجد کانزاس خشمگین شدند.

طرفداران امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی ایران این هفته در شهر کانزاس آمریکا در گردهمایی ملی سالانه خود شرکت می‌کنند تا در خصوص مفهوم «الهی آزادی» به بحث و گفتگو بپردازند.

پس از اعلام برگزاری این گردهمایی توسط انجمن مسلمانان آمریکا، وبگاه خبری پجاماس مدیا، که یک وبگاه نومحافظه‌کار است، از برگزاری آن و حتی موضوع بحث آن ابراز ناخرسندی کرده و بیان داشته است که «ظاهراً مفهوم آمریکایی آزادی نامناسب بوده و آنها تصمیم گرفته‌اند تا در ۴ جولای نگرش‌های مخالف خود را بیان دارند».

انجمن مسلمانان، شبکه‌ای مشتمل بر بیش از ۱۲۰ مسجد، مدرسه و سازمان شیعی است که در ۲۴ ایالت مختلف آمریکا فعالیت دارند، که از نظر پجاماس مدیا این انجمن نقش چیزی بیش از خط مقدم برای ایران دارد.

این وبگاه در ادامه به توقیف اموال گروه‌های وابسته به این انجمن اشاره کرده و بیان می‌دارد: «در واقع، دولت آمریکا در حال مصادره اموال مساجد آنها در پنج ایالت که متعلق به یکی از اعضای این گروه‌ها است به سر می‌برد، چرا که آنها پول و سلاح لازم را برای کارهای تروریستی فراهم می‌آورند».

پجاماس مدیا مدعی شده است که «اعضای این انجمن در همایش این هفته با روحانی یکی از جنایتکارترین شبه‌نظامیان عراق ارتباط برقرار خواهند کرد، که مستقیماً مورد حمایت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است».

این وبگاه همچنین از آوردن تصاویر امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابراز نگرانی کرده و بیان می‌دارد که وبگاه‌های مساجد عضو انجمن اسلامی و حتی خود این انجمن نیز در بالای صفحه نخست خود تصاویر آنها را قرار داده‌اند: «وبگاه انجمن اسلامی حتی نام [امام] خمینی را جزو یکی از پژوهشگران برجسته خود قرار داده و زندگی‌نامه طویلی در مورد وی ارائه داده است.

مسجد تامپا نیز دارای تصویری از رهبر کنونی ایران آیت‌الله خامنه‌ای در قسمت بالای صفحه نخست خود می‌باشد. عالم این مسجد، محمد علی بیگ، که یکی از پژوهشگران برتر در مدرسه علوم دینی آنها می‌باشد، نیز در صفحه خود عکس بزرگی از آیت‌الله خمینی و خامنه‌ای قرار داده است».

در پایان این وبگاه از هرگونه اقدام و فعالیت شیعیان در آمریکا شدیداً ابراز نگرانی کرده و با ناکافی دانستن توقیف اموال برخی از مساجد شیعیان در ۵ ایالت آمریکا، خواهان برخوردارهای مؤثرتر مسئولان آمریکایی با این فعالیت‌ها شده است.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.