یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
 
هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر(صلی الله علیه و آله) از سوی صهيونيست‌ها
 
تعدادی از شهرك‌نشينان صهيونيست بامداد ديروز، هجدهم شهريورماه، با حمله به مسجد جامع شهر «بيرزيت»، شعارهايی موهن به ساحت مقدس پيامبر(صلی الله علیه و آله) و اسلام روی ديوارهای آن نوشتند.
SHIA-NEWS شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، با وجود اين‌كه خبرگزاری‌های اروپايی از كلمه «ناشناس» برای عاملان اين حمله استفاده كرده‌اند، اما خبرگزاری‌های فلسطينی گزارش دادند كه صهيونيست‌های افراطی ديروز به مسجد و دانشگاه اسلامی شهر بيرزيت در كرانه باختری حمله كردند و شعارهايی به زبان عبری عليه مسلمانان، دين اسلام و پيامبر(صلی الله علیه و آله) بر روی ديوار‌های اين اماكن نوشتند.

اين برای سومين بار طی دو هفته اخير است كه شهرك‌نشينان افراطی به مساجد كرانه باختری حمله می‌كنند. در آخرين مورد از اين قبيل حملات، صهيونيست‌های افراطی مسجد «النورين» در روستای قصره در نابلس را به آتش كشيده بودند.

منبع : ایکنا
 
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: یک آسیب‌شناس اجتماعی گفت: متأسفانه امروزه قرص‌های اکستازی راحت‌تر از داروی آسپرین در دسترس جوانان است که این امر عامل دیگری در افزایش اعتیاد در میان زنان محسوب می‌شود.

امان‌الله قرائی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: مسئله اعتیاد زنان پدیده‌ای جدید نیست و از حدود 3 هزار سال قبل که مواد افیونی ایجاد شد، زنان کم و بیش معتاد بودند؛ البته نسبت اعتیاد زنان همیشه در مقایسه با مردان کمتر است.

وی افزود: امروزه مواد مخدر صنعتی بیشتر مورد استفاده زنان و دختران قرار می‌گیرد چرا که برخی از این مواد از جمله قرص‌های روانگردان و شیشه به راحتی در دسترس بوده و استفاده از آنها نیز بسیار آسان است، همچنین فرد با مصرف آنها احساس خلسه روانی و شادی بیشتری می‌کند.

این آسیب‌شناس اجتماعی با بیان اینکه موقعیت خانوادگی در ابتلای زنان و دختران به اعتیاد تأثیرگذار است، گفت: در خانواده‌‌ای که پدر و مادر معتاد هستند، امکان اعتیاد دختران بیشتر است همچنین زنانی که شوهران معتاد دارند، در اغلب موارد از سوی همسرشان به اعتیاد کشیده می‌شوند.

پارتی‌های شبانه مکانی برای مصرف شیشه توسط دختران

قرائی‌مقدم ادامه داد: زندگی در محله‌هایی که فروش مواد مخدر در آنجا زیاد است همچنین لذت‌طلبی زیاد، وجود دوستان و همسالان نامناسب، حضور در مهمانی‌های شبانه‌ و فرار از خانه از عواملی است که موجب افزایش اعتیاد در زنان و دختران می‌شود.

وی تصریح کرد: بی بند و باری در میان زنان یکی دیگر از عواملی است که موجب ابتلای آنها به اعتیاد می‌شود، همچنین رسیدن به پوچ گرایی از عوامل دیگری است که موجب می‌شود تا زنان به سمت اعتیاد روی بیاورند؛ متأسفانه امروزه قرص‌های اکستازی راحت‌تر از داروی آسپرین در دسترس جوانان است که این امر عامل دیگری در افزایش اعتیاد در میان زنان محسوب می‌شود.

این آسیب‌شناس اجتماعی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده است که پرداخت پول تو جیبی زیاد از سوی والدین یکی از عوامل رواج مصرف سیگار در بین دختران است، گفت: عدم تربیت مناسب فرزندان، سرکشی نکردن والدین به رفت و آمدهای فرزند دختر و حضور او در مجالس شبانه از جمله دلایل اعتیاد دختران است.

رواج تن‌فروشی در میان زنان معتاد

قرائی‌مقدم بیان کرد: امروزه برخي از دختران جوان از طریق پارتی‌های شبانه به اعتیاد کشیده می‌شوند همچنین دختران ما "نه" گفتن را بلد نیستند و در هنگام تعارف مواد مخدر از سوی دوستانشان نمی‌توانند به آنها "نه" بگویند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم از معتادان جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: تن‌فروشی در میان زنان معتاد بسیار زیاد است و زمینه فحشا در میان آنها به طور کامل فراهم است؛ به گونه‌ای که زنان معتاد با مصرف قرص شیشه و افزایش توان جنسی با تعداد زیادی از افراد رابطه نامشروع برقرار می‌کنند.

اعتیاد در خوابگاه‌هاي دانشجویی کنترل شده است

این استاد دانشگاه عنوان کرد: اغلب زنان روسپی زمانی که دختر بودند، مورد تجاوز قرار گرفته‌اند همچنین اغلب دخترانی که اقدام به فرار از خانه می‌کنند 24 ساعت پس از فرار مورد تجاوز قرار می‌گیرند و پس از آن دچار اعتیاد و انواع آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

قرائی‌مقدم تصریح کرد: روابط جنسی نامشروع و اعتیاد در خوابگاه‌های دانشجویی نیز وجود دارد اما این موضوع بسیار کم و کنترل شده است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: فعالان ضدجنگ در آمريكا در نظر دارند تا در دهمين سالروز حوادث يازده سپتامبر در آمريكا تظاهراتي را در اعتراض به نژادپرستي و اقدامات ضداسلامي صورت گرفته در كشورشان برگزارکنند.

به گزارش فارس، بسياري از مردم آمريكا از جمله فعالان ضدجنگ در اين كشور قرار است در راهپيمايي اعتراض آميزي كه در دهمين سالروز حملات يازده سپتامبر در آمريكا برگزار مي شود، حاضر شوند. 
 
 "سارا فلاندرز" مدير "مرکز اقدام بين­المللي" (International Action Center ) در آمريكا راهپيمايي روز 11 سپتامبر را كه امسال در دهمين سالروز حوادث اين روز برگزار مي شود، واکنش به سازمان­هاي نژادپرست و ضد اسلامي در آن کشور دانسته است.

سارا فلاندرز از مديران "مرکز اقدام بين­المللي" روز پنج­شنبه (10 شهريور، اول سپتامبر) در گفت­وگو با بخش آمريكاي وب سايت شبکه پرس تي­وي ضمن اعلام اين خبر تصريح کرد: راه­پيمايي که قرار است روز 11 سپتامبر برگزار شود، "واکنشي است به سازمان­هاي نژادپرستي جناح راست افراطي که عليه يک مرکز اسلامي در منطقه استقرار مرکز تجارت جهاني بسيج شده­اند."

فلاندرز افزود: همانند تظاهرات ضدنژادپرستي سال گذشته (2010 ميلادي) که تظاهرات بسياري از مردم را در مخالفت با سازمان­هاي نژادپرست درپي داشت، ما طرح مشابهي را براي امسال نيز در نظر داريم که در آن نيروهاي بسيار زياد، اعم از مسلمان و غيرمسلمان حضور خواهند داشت تا ضمن حمايت از برخورداري همه از حق زندگي با منزلت همراه با احترام، بر درخواستي واحد مبني بر اشتغال و عدالت تاکيد کنند و به هرگونه نژادپرستي، تفرقه و تعصبات ضد اسلامي، پاسخ منفي دهند.

اين فعال آمريكايي همچنين تصريح کرد: تاکيد بر وحدت، مخالفت با جنگ، درخواست براي عدالت و احترام به همه مردم، واکنشي بسيار مهم است به پيام نفرت و تفرقه ، به ويژه پيام مطرح در 11 سپتامبر است؛ پيامي که بارها و بارها از آن به عنوان بهانه براي جنگ­افروزي در عراق، افغانستان ، ليبي و نيز گسترش جنگ­ها عليه بسياري از افراد، عليه حملات هواپيماهاي بدون سرنشين در پاکستان، سومالي، يمن و غيره استفاده شده است.

وي با اشاره به اين گونه­ مسائل، افزود: اين حرکت در واقع رويدادي است که نه تنها بر وحدت تاکيد دارد، بلکه عليه هرگونه جنگ­افروزي و بي احترامي که اين جامعه شاهد آن است، قد علم مي‌كند.
 
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

در جریان اعتراض بی سابقه سال گذشته دانشجویان انگلیس به دلیل افزایش 300 درصدی شهریه دانشگاهها، که حداقل 45 هزار دانشجوی انگلیسی در آن شرکت داشتند پلیس این کشور با خشونت هر چه تمام تر با دانشجویان برخورد کرد و بیش از 1000 تن از دانشجویان بی گناه را دستگیر و بازداشت کرد. بن رايت، گزارشگر بي بي سي که در محل راهپيمايي حضور داشت، گفت جو اعتراضات خيلي پر تنش بوده است و چهار رديف مامور پليس...

بولتن نیوز: در مدت تقریبا یک سال گذشته، کشورهای مدعی دموکراسی و رعایت حقوق بشر وارد مرحله جدیدی از امر حکومت مداری خود شدند. در نگاهی گذرا به جریان اعتراضات مردمی در یک سال اخیر در کشورهای اروپایی به این نکته پی خواهیم برد آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند ، خودشان چگونه با اعتراضات به حق و مسالمت آمیز مردم کشورشان برخورد کرده و می کنند.

 

به عنوان نمونه در جریان اعتراض بی سابقه سال گذشته دانشجویان انگلیس به دلیل افزایش 300 درصدی شهریه دانشگاهها، که حداقل 45 هزار دانشجوی انگلیسی در آن شرکت داشتند پلیس این کشور با خشونت هر چه تمام تر با دانشجویان برخورد کرد و بیش از 1000 تن از دانشجویان بی گناه را دستگیر و بازداشت کرد. این در حالی است که نمایندگان مجلس این کشور وعده کرده بودند که هیچگونه افزایش شهریه ای در کار نیست.

 
 

بن رايت، گزارشگر بي بي سي که در محل راهپيمايي حضور داشت، گفت جو اعتراضات خيلي پر تنش بوده است و چهار رديف مامور پليس از ساختمان مرکزي حزب محافظه کار در محله ميلبنک محافظت مي کنند. زد و خورد شدیدی که بین ماموران پلیس و دانشجویان انجام شد منجر به زخمی شدن تعداد زیادی از آنها شد. هم چنین در این راهپیمایی اعتراضی برخي از معترضان، شيشه هاي دفاتر مرکزي حزب محافظه کار را شکسته اند و در مقابل اين ساختمان، پلاکاردها را آتش زده اند. خشونت دو سوی تظاهرات به حدی بود که پیامدهای ناشی از آن تا مدت ها در فضای جامعه باقی ماند.

 
 

در اعتراض مشابهی که در فرانسه و در اعتراض به قانون بازنشستگی انجام شد نیز شبکه خبری یورونیوز گزارش داد که تنش میان اتحادیه ها و دولت فرانسه بر سر اصلاح نظام بازنشستگی بالا گرفته است. این شبکه افزود: کامیونداران فرانسوی نیز با پیوستن به جنبش ملی اعتراضی بر شدت اعتصاب ها افزوده اند. هم چنین کارکنان شرکت ملی راه آهن فرانسه نیز اعتصاب خود را از سر خواهند گرفت.

 
 

دیدیه لورست از اتحادیه کنفدراسیون عمومی کارگران گفت: بخش های حمل و نقل، انرژی، پست و ارتباطات و ذوب فلزات در اعتراض به طرح دولت برای افزایش سن بازنشستگی اعتصاب خواهند کرد. هر چند ظاهرا خللی در حمل و نقل هوایی در فرانسه ایجاد نشده است اما احتمال می رود کمبود سوخت مشکلاتی را در این بخش بوجود آورد. بسیاری از پالایشگاههای فرانسه در اعتصاب بسر می برند.

 
 

البته این اعتراض دسته جمعی در کشور فرانسه، با اعتصاب صنوف مختلف همراه بود. از سویی دیگر هنوز چند ماهی از موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا نگذشته بود که رهبر انقلاب در سخنرانی سخن از رسیدن موج قیام ها به قلب اروپا به میان آوردند. بر این اساس از چند ماه قبل نیز مجددا اعتراضات گسترده ای در کشورهای اروپایی آغاز شد.

 
 

این اعتراضات بی سابقه ابتدا در یونان و به بهانه طرح ریاضت اقتصادی دولت این کشور بر پا شد که با زد و خورد شدید بین ماموران پلیس و مردم این کشور همراه شد و تصاویر منتشر شده از این درگیری ها حیثیت کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر را در جهان زیر سوال برد. بعد از آن تظاهرات مردمی در انگلیس، فرانسه و ایتالیا نیز با برخورد خشن پلیس همراه شد.

 
 

همه این موضوعات در حالی است که همین کشورها در فتنه 88 جمهوری اسلامی را به دلیل برخورد با کسانی که حتی مجهز به انواع و اقسام سلاح های گرم و سرد بودند و خواسته ای نداشتند جز سرنگونی نظام، متهم به نقض حقوق بشر کردند و با دخالت آشکار در امور داخلی کشور خواستار تن دادن ملت به خواسته های گروهی از معاندان شدند.

در جریان فتنه سال 88 در کشور تمام ضد انقلاب ها و گروههای تروریستی از جمله گروه سلطنت طلبان، بهائیان، پژواک، منافقین، کومله و... با مدیریت سازمان های جاسوسی امریکا، انگلیس و اسرائیل قصد ضربه زدن به ملت را داشتند و با جنگ رسانه ای و تحریک نیروهای سست عنصر داخلی به فکر پیاده کردن نیات شوم خود بودند. این در حالی بود که به لحاظ خشونت و برخورد شدیدی که نیروی انتظامی ایران با فتنه گران داشت اساسا قابل قیاس با کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر نبود و با کمترین تلفات همراه شد. اما همه شاهد بودند تمام آن کشورهایی که دیروز اعتراضات بحق مردمشان را به شدیدترین شکل سرکوب می کردند ، در قضیه فتنه که عملا نقشه ای برای سرنگونی ملت بود چگونه به حمایت از ضد انقلاب برخاستند.

 
 
تعریف وارونه دول غربی از حقوق بشر که هر جا به نفعشان هست آن را بزرگ می کنند و هر جا به ضررشان است با آن مخالفت می کنند، سیاستی است که دولت های غربی در قبال ایران طی این سال ها اتخاذ کرده اند و البته این روزها دیگر نه تنها مردم بزرگ ایران ،که تمامی ملت های آزاده و عدالتخواه جهان نیز به آن پی برده و عن قریب است که دیگر نظام های غربی به انتهای راه خود برسند.
 

 

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

گروه تاريخ انقلاب- پس از گذشت بیش از یک سال از انتشار شماره ویژه گروهک فرقان نشریه "یادآور" و ویژه نامه "رمز عبور1" که در آن به افشای روابط فکری و تشکیلاتی گروهک فرقان با محمد موسوی خوینی ها پرداخته شد، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوالی در سایت شخصی‌اش، این افشاگری ها را انکار کرد.

به گزارش رجانیوز، موسوی خویینی ها این افشاگری را مربوط به حجت الاسلام جعفر شجونی دانست و اظهار داشت: «من هیچ‌گونه ارتباطی با گروه فرقان نداشته‌ام و حتی یك بار هم رهبر این گروه را ندیده‌ام. فردی معمم ادعا كرده است كه من این گروه را در جلسات تفسیر قرآن به گونه‌ای آموزش داده‌ام و نسبت به مرحوم شهید مطهری مطالبی گفته‌ام كه این گروه به ترور آن عالم بزرگوار كشیده شده‌اند، تمام این نسبت‌ها و ادعاها، كذب محض است.»

وی افزود: «آن فرد معمم به من نسبت كمونیستی داده است و برای انجام این گناه بزرگ نسبت ناروایی هم به مرحوم شهید مطهری داده است. همه این نسبت‌ها كذب محض است و خدا می‌داند كه این فرد چه مشكل یا مشكلاتی دارد كه برای خلاصی از آنها دست به نشر این اكاذیب می‌زند كه سبب تشویش اذهان عمومی می‌گردد. من فعلاً اعلام می‌كنم كه مطالب نسبت داده شده به اینجانب از طرف این شخص كذب محض است و قطعاً از گناه این دروغ‌هایی كه درباره من گفته است، نخواهم گذشت تا در روز قیامت در محضر پروردگار او را به محاكمه بكشم.»

اين در حالي است كه در ویژه‌نامه گروهک فرقان نشریه یادآور اکثر قریب به اتفاق مصاحبه شوندگان بر ارتباط فکری و تشکیلاتی گروهک فرقان با موسوی خویینی ها تأكيد كرده‌اند که برخی از آنها در ادامه می آید:

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

متن کامل پیام به حجاج بیت الله الحرام که ضمن پرداختن به خیانت به اسلام توسط آل سعود در قضیه کشتار حجاج ایرانی در بخشی از آن به پذیرش قطعنامه به تفصیل اشاره شده به این شرح است.

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم

ملت ایران لقد صدق اللّه رسوله الرءیا بالحق لتد خلن المسجد الحرام ان شاءاللّه آمنین.(۱) علیرغم گذشت یک سال از کشتار فجیع و بی رحمانه حجاج بی دفاع و زائران مؤمن و موحد به وسیله نوکران امریکا و سفاکان آل سعود، هنوز شهر خدا و خلق خدا در بهت و حیرتند.

آل سعود با کشتن میهمانان خدا و به خاک و خون کشیدن بهترین بندگان حق نه تنها حرم را، که جهان اسلام را آلوده به خون شهیدان نمود و مسلمانان و آزادگان را عزادار ساخت.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
پس از تصويب قانون همجنس گرايي در 5 ايالت آمريکا؛


نيويورک هم همجنسگرا شد

روزنامه نيويورک تايمز: «مجلس سناي ايالتي نيويورک طرح قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان را تصويب کرد. مجلس نمايندگان اين ايالت پيشتر با اين طرح موافقت کرده بود.»
 
 
 

به گزارش جام نيوز، در پي تصويب طرح قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان در ايالت نيويورک از سوي مجلس نمايندگان اين ايالت، روزنامه نيويورک تايمز در خبر امروز خود 25 ژوئن ( 04 تير ) نوشت: «مجلس سناي ايالتي نيويورک نيز طرح قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان را تصويب کرد.»
اين روزنامه ادامه داد: «اين مصوبه پس از آنکه توسط اندرو کومو، فرماندار نيويورک امضا شد در ظرف 30 روز به اجرا گذاشته خواهد شد.»
نيويورک تايمزافزود: «به اين ترتيب، ايالت نيويورک ششمين و بزرگ ترين ايالت آمريکاست که ازدواج همجنسگرايان را به رسميت مي شناسد.
روزنامه نيويورک تايمز به نقل از فعالان حمايت ازحقوق همجنسگرايان نوشت: «اقدام سناي ايالتي نيويورک مي تواند به قانوني شدن ازدواج همجنسگرايان در ساير ايالت هاي آمريکا کمک کند

منبع:http://www.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=6231

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

اختصاصی/رسانه نیوز:
دکتر محمد کاظم توحیدی پژوهشگر  و نویسنده کتاب "مهندسی اجتماع":
آینده پژوهشی نشان می دهد امریکا در حال فروپاشی است و ایالت های آن ادعای استقلال خواهند کرد.

بر اساس باورهای و مستندات و فرمان الهی در آینده پژوهی می توان دید که موج برائت تز مشرکین امام خمینی در سرزمین های اسلامی ادامه خواهد داشت تا محو اسرائیل غاصب و ایادی آنها و درآینده نزدیک شاهد از هم پاشیدگی ایالات امریکا و تقسیم آن به چند کشور خواهیم بود
واین ایتراتژی علائم ظهور است که بعضی بوسیله خودباوری دینی،آرمان خواهی و قسمتی بوسیله سونامی و زلزله ناتوان تسبیم می گردند.
حکامیکه موج بیداری را به تمسخر می نگرند و خودخواهانه بر مردم ظلم کنند و پایه های حکومتی خود را با خون حفظ کنند سخت در اشتباهند و بهترین فرصت آنان تسلیم شدن در برابر خواسته های مردم و خرد جمعی است

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

افشاگری فرمانده کل سپاه درباره اهداف آینده جریان انحرافی

تشخیص درست مسیر، احساس تکلیف و شجاعت عمل به آن، در شرایط سخت و موقعیت‌های خاص انقلاب از جمله مسائلی است که معمولاً با آن مواجهیم که علاوه بر خودسازی به هنر مدیریت و دقت افراد انقلابی نیازمند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت برای اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت‌ به‌دنبال یارگیری است. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که در مجتمع فرهنگی و دانشجویی ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار شد، گفت:بسیج همواره جزو نیروهای پیشرو انقلاب اسلامی بوده و دانشجویان بسیجی به دلیل جوان بودن، نقشی مهم و اثرگذار در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند. وی با بیان اینکه بسیجی بودن وظایف و تکالیف خاصی را بر دوش افراد قرار می‌دهد، افزود: تشخیص درست مسیر، احساس تکلیف و شجاعت عمل به آن، در شرایط سخت و موقعیت‌های خاص انقلاب از جمله مسائلی است که معمولاً با آن مواجهیم که علاوه بر خودسازی به هنر مدیریت و دقت افراد انقلابی نیازمند است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر به طور مداوم خود را در حال جهاد در راه خدا بدانیم، خداوند متعال در شرایط مختلف مسیر درست را به ما نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: حفظ روحیه جهادی و انقلابی باعث می‌شود وظیفه خود را به خوبی درک کرده و در شرایط مختلف، به نحو احسن به آن عمل کنیم. سردار جعفری در ادامه تصریح کرد: روحیه جهادی ملازم با بسیجی بودن است که اگر همواره توسط بسیجیان حفظ شود به طور حتم به عزت و اقتدار فردی و سازمانی منجر خواهد شد. وی با اشاره به اینکه امید داشتن به آینده در کنار نقد مشکلات و ارزیابی نقاط مثبت، همواره باید مورد توجه دانشجویان بسیجی قرار گیرد، گفت: یک بسیجی واقعی در کنار نقد مشکلات و چالش‌ها، با امید به آینده برای برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی کرده و طرح ارائه می‌دهد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب ما به دلیل اینکه در مسیر حق حرکت می کند، به طور حتم با دشمنی‌های فراوانی در داخل و خارج کشور مواجه خواهد شد. سردار جعفری با بیان اینکه تشخیص راه حق و دفاع به موقع از آن، از جمله وظایف همیشگی رهپویان انقلاب اسلامی است، گفت: دفاع به موقع از حق، سخت‌ترین کار است و هر کس توانایی تشخیص حق و دفاع از آن را در شرایط مختلف داشته باشد، سخت‌ترین کار و بالاترین جهاد را انجام داده است و این‌گونه افراد قطعاً از ایمان بالایی برخوردار هستند. وی جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه سال ۸۸ و برخی مشکلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موجود را به عنوان نمونه‌ای از دشمنی‌ها در برابر انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: علاوه بر دشمنی‌هایی که همواره در حق انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، با آفت‌های مهمی در مسیر انقلاب برای مدیران و مسئولان که باید هموارکننده راه انقلاب باشند، مواجه هستیم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برخی از همین آفت‌ها باعث شد افرادی که زمانی در مسیر انقلاب قرار داشتند، از آن خارج شده و حتی در صف مقابل انقلاب قرار بگیرند. سردار جعفری دنیاگرایی به جای آخرت‌گرایی و ترجیح دنیا در برابر دین را از جمله این آفت‌ها برشمرد و تصریح کرد: خودمحوری به جای خدامحوری و ولایت‌محوری و مسلط شدن غرور بر اشخاص از جمله آفت‌هایی است که در اثر جهاد نکردن مدام با نفس اماره، گریبان‌گیر افراد جامعه و به ویژه مسئولان موثر در نظام می‌شود. وی با بیان اینکه افراد و مسئولان هر چه دارای جایگاه موثرتر و تعیین‌کننده‌تری باشند بیشتر در معرض آفت‌های نفسانی قرار می‌گیرند، گفت: اگر به طور مداوم، در حال جهاد و مبارزه با نفس نباشیم، غرور بر ما مسلط می‌شود و بنا به قول قرآن‌کریم، شیطان بر ما مسلط شده و از مسیر حق خارج می‌شویم. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وجود برخی دیدگاه‌های اعتقادی، فرهنگی و سیاسی در بین برخی افراد اطراف رئیس‌جمهور نگرانی‌هایی را برای دلسوزان انقلاب ایجاد کرده است، به مدیریت دقیق رهبر انقلاب در مهار بحران اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش و مدیریت خوب رهبر انقلاب مانع از این شد که این مسئله به اصلی‌ترین مسئله کشور تبدیل شود؛ هر چند که این مسئله در ذهن بسیاری از دوست‌داران ولایت می‌ماند و پاک نخواهد شد. جعفری با بیان اینکه جریان انحرافی حاضر در بخش خصوصی دولت، از طریق پول و مطامع دنیایی درصدد یارگیری است، گفت: این جریان برای دستیابی به اهداف خود و اثرگذاری در انتخابات آینده از طریق پول و رانت به‌دنبال یارگیری است. وی در پایان تأکید کرد: اتفاقات مهم در تاریخ اسلام نظیر حادثه عاشورا و غیبت امام زمان (عج) برای این رخ داد که مردم و امت اسلامی به‌صورت واقعی قدر نعمت ولایت را ندانستند و تجربه آن وقایع، امروز سبب درس‌آموزی و عبرت انقلاب اسلامی است و همه ما نه تنها در قول، بلکه در عمل، براساس سیاست‌ها و تدابیر ولی‌فقیه عمل کنیم و مسئولان نیز در اختلافات خود، نظرات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب می‌دانند؛ در این صورت است که جامعه دینی و انقلابی ما، به‌ویژه مدیران‌ ارشد آن، امتحان خود را نزد خدای متعال به‌خوبی پس می‌دهند و زمینه‌های ظهور بیشتر و بهتر فراهم می‌شود.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.