یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

رژيم صهيونيستي يگاني به نام پليس مخفي دارد كه اعضاي آن فلسطينيان و اعراب خائن هستند و براي شناسايي و دستگيري مبارزان و مجاهدان فلسطيني بكار مي‌روند.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

فرید زکریا؛
فرید زکریا کارشناس مسایل استراتژیک آمریکا و مجری شبکه سی ان ان، در مقاله اخیر خود نوشت: ایران آخرین تمدن بزرگی است كه به نظم جهانی تن در نداده است. ما نیاز به یک "استراتژی ترکیبی" علیه ایران داریم؛ استراتژیی متشكل از فشار و تلاش برای خارج كردن ایران از مقاومت.
به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، فرید زکریا که علاوه بر مجری سردبير بخش بين‌الملل تلويزيون سی‌ان‌ان، یکی از کارشناسان مسایل استراتژیک آمریکا می باشد، در مقاله اخیر خود که پس از حضور مشکوکش در ایران نوشته و در دیلی استار (The Daily Star) منتشر شده، نوشت: در اوایل مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در سال 2008، باراک اوباما اعلام كرد که وی سیاست خارجی دولت بوش را تغییر خواهد داد. موضوع این بحث ایران بود. او مكررا توضیح داده بود که سیاست اعمال فشارهای ساده توسط دولت بوش در قبال ایران كارایی نداشته و وی خواستار گفتگو با رهبران سایر کشورها برای پیدا کردن راه هایی برای کاهش تنش‌ها و مخاطرات می‌باشد.
 
 اما دو سال پس از ریاست جمهوری اوباما، سیاست دولت وی در قبال ایران از بسیاری از جهات مشابه سیاست‌های دولت جورج دبلیو بوش بود - و برخی از مشکلاتی که اوباما دو سال پیش در زمان نامزدی به آنها اشاره كرده بود همچنان پا برجا مانده بود.
 اگر بخواهیم منصفانه قضاوت نماییم، دولت اوباما سیاست‌های خود در قبال ایران را با ارائه پیشنهادهایی به این كشور در سال 2009 آغاز كرد، که توسط آیت الله سید علی خامنه‌ای رد شدند. پس از آن دولت اوباما تنها نظاره‌گر اقدامات جنبش سبز بر علیه حکومت بود. اما نتیجه، آن شد که دولت سیاست اعمال فشار را بدست فراموشی سپرد.
 شکست تحریم ها علیه ایران
 فرید زکریا در ادامه با اشاره به دستاوردهای حضور عجیبش در ایران، می نویسد: تاکتیک‌های تنبیهی از بعضی از جهات مثمرثمر واقع شده و ایران با مشکلات اقتصادی مواجه گردید. اما در تاثیر این تاکتیک‌ها انحرافاتی نیز وجود داشته است، كه من در طول یک دیدار کوتاه از تهران طی هفته گذشته مشاهده نمودم. هر چند كه تحریم‌ها رشد كشور را كندتر كرده است، اما به دلیل پول نفت و بازار بزرگ داخلی ایران این كاهش رشد آن چنان كه تصور می‌شد چشمگیر نبوده است. تاثیرات اصلی آنها – برخلاف اهداف اعمال تحریم‌ها بر این كشور- تضعیف جامعه مدنی و تقویت دولت بوده است.
 یک تاجر به من گفت: "اگر شما نیاز به واردات چیزی داشته باشید، باید از طرق غیرقانونی آن را وارد نمایید، بدین معنی که باید با مسئولان دولتی تبانی نمایید. من این كار را نمی‌كنم، اما افرادی هستند كه این كار را انجام می‌دهند."
 وی می نویسد:از تداوم انقلاب چشم انداز طولانی مدتی در ذهن من شكل می‌گیرد. حکومت هنوز از حمایت داخلی برخوردار بوده، و از ترکیب اقتدار مذهبی، حمایت و اعمال زور بطور کاملا موثری استفاده می‌كند. تحریم‌های آمریکا به علت فشاری كه بیشتر بر مردم ایران اعمال می‌كند، باعث رنجش مردم از غرب شده است.
 و ما این واقعیت ناخوشایند را فراموش کرده‌ایم که، حتی اگر حکومت تغییر نماید، برنامه هسته‌ای - به عنوان بیانیه عمومی ملیت و اقتدار ایران - ادامه خواهد داشت.
 رهبران جنبش سبز به شدت از این برنامه پشتیبانی نموده و بارها و بارها رئیس جمهور محمود احمدی نژاد بخاطر پیشنهادهای سخاوتمندانه وی نسبت به غرب مورد انتقاد قرار داده‌اند. (همه مقامات ایرانی مكررا اظهار كرده‌اند که آنها به دنبال دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای نیستند و در مصاحبه اخیر خود با سیمور هرش از مجله نیویورکر، محمد البرادعی، رئیس سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت که وی تا به حال "هرگز مدركی دال بر نظامی سازی اقدامات هسته‌ای توسط ایران، از قبیل ساخت تجهیزات تسلیحات هسته‌ای و یا استفاده از مواد غنی شده ندیده است.")
 زکریا در ادامه مقاله خود می نویسد: در زمینه سیاست ایران، احمدی نژاد یك عملگرا بوده و بارها تلاش كرده است تا جناح روحانیون را تضعیف نماید. از زبان رئیس دفتر وی زمزمه‌های آشکاری در زمینه ایجاد روابط بهتر با اسرائیل به گوش رسیده است. و در طول سال‌های گذشته احمدی نژاد، گام‌های متعددی - هر چند ناقص - در زمینه هسته‌ای بر داشته است، كه پیشنهاد جدی برای آغاز مذاکرات به حساب می‌آید. وی ایجاد یک کنسرسیوم بین‌المللی برای غنی سازی اورانیوم را پیشنهاد كرد، همچنین پیشنهاد ترکیه و برزیل برای غنی سازی اورانیوم ایران توسط روس‌ها را پذیرفت، و همچنین پیشنهادی داد كه غنی سازی اورانیوم ایران را در سطح 5 درصد متوقف می‌ساخت.
 

اوباما باید رویکرد اصلی خود را در پیش گرفته و در مورد امكان هرگونه گفتگو و توافق ایران را بیازماید. تعامل با ایران، ایجاد نوعی نظارت بر برنامه هسته‌ای این كشور و یافتن زمینه‌های منافع مشترک (مانند افغانستان) همه اهداف مهمی محسوب می‌شوند.


 

"استراتژی ترکیبی" علیه ایران

این کارشناس مسایل استراتژیک می افزاید: هرچند كه این امر غیرممكن به نظر می‌رسد. در داخل ایران اختلافات عمیقی وجود داشته و بسیاری از وابستگان به حکومت آغاز روابط با غرب را تهدیدی برای خود احساس می‌كنند. و دقیقا به همین دلیل است كه دولت باید در جستجوی راه‌هایی برای آغاز این روابط باشد.تعامل استراتژیک با دشمن، در سیاست‌ "تغییر" در این کشور می‌باشد. این همان روشی است كه واشنگتن در تعامل با اتحاد جماهیر شوروی و چین از آن استفاده نمود. ایران کشوری است با 80 میلیون نفر جمعیت تحصیل كرده و پویا، كه در بخش مهمی از جهان واقع شده است. نمی‌توان این كشور را برای همیشه زیر تحریم و فشار نگه داشت. ایران آخرین تمدن بزرگی است كه به نظم جهانی تن در نداده است. ما نیاز به یک "استراتژی ترکیبی" داریم؛ استراتژیی متشكل از فشار و تلاش برای خارج كردن ایران از مقاومت.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

رهبر معظم انقلاب: با یکصد سند آبروی آمریکا را در جهان خواهیم بردامروز تروریست بزرگ در دنیا، آمریکا است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ما یکصد سند غیرقابل خدشه از نقش امریکا در هدایت ترورها و تروریست‌ها در ایران و منطقه داریم که با ارائه این صد سند، آبروی امریکا و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در افکار عمومی جهان، خواهیم برد.

خبرگزاری فارس: امروز تروریست بزرگ در دنیا، آمریکا است 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، روز سیزدهم آبان را یکی از عبرتهای قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف، دانستند و تأکید کردند: به برکت توکل، ایستادگی، و بصیرت ، ملت ایران در 32 سال گذشته، از همه چالش ها پیروزمندانه بیرون آمده و پیشرفت کرده است و در آینده نیز قطعاً ملت ایران در چالش های پیش روی خود پیروز و سربلند خواهد بود.

در این دیدار که در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای سیزدهم آبان را به معنای واقعی کلمه، از ایام الله دانستند و افزودند: چنین مناسبت های برجسته و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی، فرصتی برای تأمل به منظور شناخت مسیر صحیح حرکت ، و برنامه ریزی برای آینده براساس تحلیل واقع بینانه از این عبرتهای تاریخی است.

ایشان مهمترین ویژگی سیزده آبان را نمود توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و اهداف والا برشمردند و افزودند: امام عزیز و بزرگوار در سیزدهم آبان سال 1343، به دلیل اعتراض به حق مصونیت امریکاییها در ایران، و ایستادگی در مقابل آن، به وسیله مزدوران امریکا ، غریبانه تبعید شدند اما پانزده سال بعد، در سیزدهم آبان سال 58، فرزندان امام که همان جوانان انقلابی دانشجو بودند، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران، امریکا را از ایران تبعید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی، وقوع این رویداد به ظاهر محال و نشدنی را نتیجه توکل امام خمینی (ره) به قدرت خداوند و استقامت در غربت تبعید، دانستند و خاطرنشان کردند: امام بزرگوار (ره) هیچگاه ناامید و خسته نشدند و با بیدار کردن مردم و ایجاد احساس استقلال، آرمانخواهی و مجاهدت در آنان، مردم را به تدریج وارد صحنه کردند و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

حضرت آیت الله خامنه ای پیروزی انقلاب اسلامی را عامل بیرون رانده شدن شاه از ایران دانستند و افزودند: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سیزدهم آبان سال 58 نیز، امریکا از ایران رانده شد و به همین دلیل امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی امریکا را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول توصیف کردند.

ایشان تأکید کردند: امام خمینی (ره) به پشتوانه اراده اسلامی و ایمانی ملت ایران که ناشی از اتکا به خداوند و ایستادگی در مسیر بود، پرچم تسلط ظالمانه و متکبرانه امریکا را از بام ایران به پایین انداختند و این پرچم زیر پای جوانان مؤمن کشور، لگدمال شد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی تحلیل های مادی روشنفکر نماها که پیروزی ملت ایران را در مقابل امریکا محال و ملت ایران را محکوم به شکست می دانستند، خاطرنشان کردند: برخلاف آن نگاهها و تحلیلهای مادی، جمهوری اسلامی ایران پیروز و امریکا مجبور به عقب نشینی شد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به توطئه های مختلف استکبار به رهبری امریکا و صهیونیزم بر ضد ملت ایران، تأکید کردند: به حول قوه الهی و به همت ملت ایران و پیشروی جوانان عزیز کشور، در هر دوره ای که توطئه ای شکل گرفت، جمهوری اسلامی ایران پیروز و امریکا شکست خورده میدان بود و آینده هم به همین روال خواهد بود.

ایشان با تأکید بر اینکه هرگونه برنامه ریزی برای آینده باید با چنین تحلیل و نگاهی باشد، افزودند: اگر در هر عرصه ای با تشخیص مسیر صحیح ، تصمیم قطعی گرفته و حرکت با اعتماد به قدرت خداوند و استقامت در مسیر آغاز شود، قطعاً دشمن مجبور به عقب نشینی خواهد شد، همانگونه که در سیزده آبان 58، دوران دفاع مقدس و در قضیه اعمال تحریم ها ، شاهد بودیم.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دست نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پر است، خاطرنشان کردند: یک نمونه از این دست پر جمهوری اسلامی ایران، ارائه اندیشه سیاسی نو، به دنیا، به نام "مردم سالاری دینی" است که از لحاظ مبانی فکری و اعتقادی، بسیار مستحکم و از لحاظ علمی، قابل اجرا و پیش رونده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نگرانی دشمنان از گسترش و الگو برداری این اندیشه سیاسی مستحکم و قابل اجرا، افزودند: به همین دلیل، دولت امریکا تلاش کرد، در بحبوحه گرفتاریهای روزافزون خود و در اوج حرکت وسیع مردمی جنبش وال استریت، با سناریویی مسخره، جمهوری اسلامی ایران را به یک حرکت تروریستی مهمل، بی منطق و غلط متهم کند اما هر فرد صاحب منطق و اهل فن در دنیا، با دیدن این سناریوی مضحک، آنرا رد کرد.

ایشان تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استریت و فشار به جمهوری اسلامی ایران را از اهداف دولت امریکا در این سناریو سازی برشمردند و افزودند: آنها قصد دارند، شریف ترین عناصر مبارز جمهوری اسلامی ایران را متهم به تروریسم کنند در حالیکه امروز، تروریست بزرگ در دنیا، امریکا است.

رهبر انقلاب اسلامی، دست جمهوری اسلامی ایران را در این عرصه نیز پرخواندند و تأکید کردند: ما یکصد سند غیرقابل خدشه از نقش امریکا در هدایت ترورها و تروریست ها در ایران و منطقه داریم که با ارائه این صد سند، آبروی امریکا و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در افکار عمومی جهان، خواهیم برد.

حضرت آیت الله خامنه ای، امریکا را بی آبرو و شکست خورده خواندند و خاطرنشان کردند: امریکا اکنون در افغانستان و عراق شکست خورده و چاره ای جز خروج از این دو کشور ندارد همانطور که در شمال افریقا هم شکست خورده است.

ایشان افزودند: امریکاییها نتوانستند حسنی مبارک و بن علی را در مصر و تونس حفظ کنند زیرا ملتها بر آنها فائق آمدند و در لیبی نیز همین اتفاق روی داد و با وجود ارتباط های پنهانی با قذافی تا قبل از مرگ ذلیلانه اش، نتوانستند او را حفظ کنند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملتهای منطقه و جهان، به وضوح نفاق و دورویی امریکا و غرب را در قضایای مصر، تونس و لیبی دیدند و در قضایای دیگر نیز دورویی آنها بار دیگر آشکار خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای قیام مردم امریکا و هشتاد کشور جهان بر ضد نظام لیبرال دموکراسی را نشانه شکست خوردگی نظام سرمایه داری غرب دانستند و افزودند: شاید امریکا و غربیها بتوانند قیام ها را سرکوب کنند اما این آتش خاموش شدنی نیست.

ایشان تأکید کردند: همه بدانند ، مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استکبار که با سردمداری ملت ایران و با پرچم اسلام آغاز شد، تا سرنگونی استکبار ادامه پیدا خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، جمهوری اسلامی ایران را نقطه کانونی حرکت آغاز شده در منطقه و جهان خواندند و خاطرنشان کردند: به همین دلیل دشمنان تلاش دارند تا با ناامید کردن مردم به‌ویژه جوانان و همچنین مسئولان، در حرکت رو به جلو این نقطه کانونی، اختلال ایجاد کنند اما جوانان و مسئولان کشور با توکل بر خدا، و با امید و قدرت فراوان، محکم ایستاده اند.

ایشان عامل اصلی پیروزی‌ها و موفقیت‌های ملت ایران را یکپارچگی و عزم و اراده جدی مردم و مسئولان برشمردند و افزودند: مبارزه با ملت بصیر، صبور، آگاه، مقاوم و متکی بر خداوند، به جایی نخواهد رسید و دشمن همچون گذشته شکست خورده میدان خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری مقابل موضوعاتی چون تلاش برای ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان و دروغ‌پردازی برای ایجاد ناامیدی تأکید کردند: ملت ایران در سال‌های گذشته علاوه بر اینکه توانست بر هر توطئه‌ای پیروز شود، بعد از هر مرحله، خود را از لحاظ توانایی و پیشرفت یک درجه بالاتر کشید.

حضرت آیت الله خامنه ای، پیشرفت‌های روزافزون ملت ایران را با وجود اعمال تحریم‌ها نمونه‌ای بارز از این موضوع خواندند و افزودند: آنها به خیال خود درهای علم و فناوری را به روی جوانان ایرانی بستند اما جوانان ایرانی از درون جوشیدند و پیشرفت علمی و فناوری امروز ملت ایران نسبت به گذشته دهها برابر است.

ایشان تأکید کردند: قطعاً ملت ایران بر چالش های کنونی و آینده فائق خواهد آمد و بینی دشمن را به خاک خواهد مالید.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم پاوه:
ملت ایران بصیرت را نسل به نسل منتقل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع باشکوه مردم اورامانات در پاوه تاکید کردند: ملت ایران، مقاومت و بصیرت را از نسلی به نسلی دیگر منتقل کرده‌اند و همین پایداری پرشکوه، در بیداری رو به گسترش اسلامی، اثر‌آفرین بوده است.

خبرگزاری فارس: ملت ایران بصیرت را نسل به نسل منتقل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ششمین روز از سفر به استان کرمانشاه، در اجتماع پرشور مردم خونگرم منطقه پاوه و اورامانات، تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی را ابزار همیشگی دشمنان اسلام خواندند و تأکید کردند: "ملت یکپارچه و متحد ایران، پایبندی به اسلام و آرمان‌های انقلاب را با عقلانیت، پیشرفت علمی و اقتصادی و حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی - اجتماعی در هم می‌آمیزد و شاخصی هدایت‌بخش برای حرکت عظیم ملت‌های منطقه به‌وجود می‌آورد".
حضرت آیت الله خامنه ای با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با مردم عزیز پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، به تحسین استقامت و هوشیاری مردم سنی و شیعه این منطقه در مقابله با ضد انقلاب تجزیه طلب در ماههای اول پیروزی انقلاب پرداختند.
ایشان با ذکر خاطراتی از حضور مکرر خود در منطقه پاوه و اورامانات افزودند: با وجود همه تلاشها و تهدیدات ضد انقلاب، مردم پاوه با حضور بسیار پر شور در رفراندوم تعیین نوع حکومت در فروردین 58، و پس از آن با دلیری و سرافرازی در سالهای دفاع مقدس، برجستگی و پیشتازی خاصی را در تاریخ مقاومت ملت ایران، از آن خود کرده اند.
ایشان حفظ هویت "ایرانی -اسلامی "ملت ایران را مسئله ای  بسیار مهم دانستند و خاطر نشان کردند: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و حضور و دخالت مستمر مردم در مسائل اساسی کشور، امروز دنیا ،ملت ایران را به "مسلمانی همراه با آگاهی و بصیرت "و "پیشگامی و پیشرفت در میدانهای مختلف" می شناسد و ملت ایران با تکیه بر همین هویت جمعی ،می تواند در دوران حساس بیداری اسلامی، نقش آفرینی موثری کند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ملت ایران و نظام اسلامی ادعایی برای رهبری ملتهای منطقه ندارند افزودند: هر ملتی با تکیه بر"استعدادها، توانایی ها و شخصیت خود"، راه مورد نظرش را انتخاب می کند اما تردیدی نیست که ملتهای  منطقه ،بعلت بروز قابلیت ها و ظرفیت های ملت ایران در 32 سال اخیر،نگاه خاصی به این ملت بزرگ دارند.
رهبر انقلاب اسلامی، نگاه مشتاق ملت های منطقه به مردم ایران را فرصت مناسبی برای تأثیرگذاری بیشتر در افکار عمومی جهان اسلام دانستند و افزودند: مردم بزرگ و فهیم ایران می توانند در ذهن ملتها ،به معیار و نشانه اعتبار تبدیل شوند که این مهم ،هم به سود ملت ایران و هم به سود ملتهای منطقه است و ان‌شاءالله در تشکیل امت متحد اسلامی نیز، موثر خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری درک دشمن از ظرفیت الگوسازی ملت ایران، خاطرنشان کردند: هدف اصلی تلاشهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام و ایران، جلوگیری از شکل گیری الگوی موفق جمهوری اسلامی در چشم ملتهاست.
ایشان، ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی را چه در سطح جهان اسلام و چه در داخل ایران، خط استراتژیک بیگانگان خواندند و تأکید کردند: ما مسلمانان شیعه و سنی ،از موارد اشتراک عمیق و گسترده ی دینی، و عقیدتی برخوردار و منافع عینی مشترکی  داریم اما دشمن با نفی و کمرنگ کردن این اشتراکات راه گشا، میخواهد اهداف شوم سلطه طلبانه ی خود را محقق کند.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین عمق ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه تفرقه شیعه و سنی خاطر نشان کردند: بزرگان نهضت اسلامی، از سالها قبل از پیروزی انقلاب، فکر عمیق وحدت مذاهب مختلف اسلامی را به جد پیگیری می کردند و بعد از تشکیل نظام اسلامی نیز هیچ کشوری مانند ایران، اینگونه مهربان و با صفا ،به یاری برادران فلسطینی که اصولا اهل سنت هستند، نپرداخته است.
ایشان وحدت، اخلاص و همدلی شیعه و سنی در ایران را مشت محکمی بر دهان توطئه گران خواندند و تأکید کردند: ادامه همین برادری و صفا، به دشمن می فهماند که ایران عزیز ما، جای اختلاف افکنی نیست و "ملت متحد ایران و مسئولان نظام"، همچون گذشته ،در آینده نیز به هیچ کس باج نمی دهند و در مقابل هیچ فشاری حتی یک قدم عقب نشینی نمی کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای، مقاومت مستمر و آگاهانه را تنها راه ناکام گذاشتن دشمنان خبیث "اسلام و امت اسلامی" دانستند و خطاب به ملتهای مسلمان تأکید کردند: همچون ملت ایران، مستحکم واستواردر مقابل دشمن بایستید چرا که در غیر اینصورت ،گستاخ تر می شود و پس از جدا کردن شیعه و سنی، حتماً به تفرقه افکنی در میان شاخه های مختلف اهل سنت خواهد پرداخت.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان،" دینداری و پایبندی به مبانی شریعت را همراه با آگاهی و روشنفکری"، دو خصوصیت بارز مردم منطقه پاوه برشمردند و با تجلیل از نقش مهم ماموستا قادری امام جمعه پاوه در این زمینه افزودند: روحانیونی که این گونه اهل اقدام، مجاهدت، بصیرت و روشنفکری هستند، همچون چراغ هدایت به یاری مردم می شتابند و دشمنان "اسلام و ایران عزیز" بیش از همه با این روحانیون دشمنی می کنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به مشکلات مردم استان کرمانشاه از جمله بیکاری ابراز امیدواری کردند: با تصمیماتی که مسئولان اجرایی کشور می‌گیرند بخش مهمی از این مشکلات حل شود.
رهبر انقلاب اسلامی با تجلیل از شهیدان بزرگوار چمران، کشوری، شیرودی و کاظمی و دیگر شهیدان سرافرازی که در منطقه پاوه و اورامانات حماسه آفرینی کردند، افزودند: ملت ایران، مقاومت و بصیرت را از نسلی به نسلی دیگر منتقل کرده و همین پایداری پرشکوه، در بیداری رو به گسترش اسلامی، اثر‌آفرین بوده است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای  بار دیگر از ایستادگی مردم مناطق مختلف استان کرمانشاه از جمله مردم سر پل ذهاب، تجلیل و ابراز امید واری کردند همچنان که این پایداری در تربیت نسل جوان منطقه تاثیر گذار بوده در توسعه و پیشرفت استان نیز موثر بیفتد.
در ابتدای این دیدار ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، در سخنانی به تشریح سابقه اسلامی و انقلابی مردم پاوه و منطقه اورامانات پرداخت و گفت : این منطقه با تقدیم 3100 شهید و جانباز و 100 آزاده در مبارزه با ضد انقلاب و دشمن بعثی، کارنامه درخشانی در پیروی از امام خمینی (ره) دارد و اکنون نیز دفاع از ولایت فقیه را وظیفه خود می داند.
ماموستا ملا قادری با اشاره به وحدت و بصیرت حاکم بر مردم منطقه، گفت: امیدواریم با توجه بیشتر مسئولان اجرایی مشکل اشتغال جوانان با استعداد این منطقه مرتفع شود.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

خبرگزاری فارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با واکنش نسبت به سخنان صبح روز شنبه مقام معظم رهبری، ناراحتی و خشم خود نسبت به این سخنان را ابراز داشت.

خبرگزاری فارس: واکنش عصبی صهیونیست‌ها به بیانات مقام معظم رهبری

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل روز شنبه به اظهارات رهبر ایران درباره اسرائیل و فلسطین واکنش نشان داد.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مقاصد آنها برای نابودی اسرائیل، بر اصرار کابینه بر نیازهای امنیتی اسرائیل و خواسته ما که اسرائیل به عنوان کشور یهودی برسمیت شناخته شود،‌صحه می‌گذارد.

وی افزود: اسرائیل به تلاش خود برای صلح ادامه می‌دهد که این تلاش با شرایطی خواهد بود که آینده‌ای ایمن برای شهروندان اسرائیلی و نسلی که می‌آیند را تضمین کند.
 
روزنامه جروزالم پست نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای،‌ رهبر معظم ایران روز شنبه با رد طرح کشور فلسطینی در سازمان ملل، گفت که هرگونه طرحی که وجود اسرائیل را بپذیرد، غده سرطانی را در منطقه ترک خواهد کرد که برای همیشه امنیت خاورمیانه را تهدید می‌کند.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
آيت الله مصباح يزدي گفت: این حرف که امروز امام زمان در جامعه حکومت می‌کند، سخن مشکوکی است که بعدها با یک سری ادعاهای خطرناک دیگر که ما همان امام هستیم مواجه خواهیم شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، آيت الله محمد تقی مصباح‌یزدی استاد برجسته حوزه علمیه قم، امروز در نشست بصیرت با موضوع «مهدویت و جریان‌های انحرافی» با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) گفت: این بانوی بزرگوار ولی نعمت همه شیعیان به ویژه اهل قم است.
وی با بیان اینکه انسان اگر بخواهد قدر یک نعمت را بفهمد باید فکر کند که اگر این نعمت نبود، دچار چه مشکلات و کمبودهایی می‌شد، اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران شکل نمی‌گرفت معلوم نبود بر سر اسلام و مسلمانان جهان چه بلایی می‌آمد.

* در دوران کنونی حق و باطل به هم آمیخته است
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به این که در دوران کنونی حق و باطل به هم آمیخته است و گاهی اوقات در برخی از مطالب صحیح، یکسری مسایل باطل نیز مطرح می‌شود، اظهار داشت: البته باطل همانند کف روی آب است که از بین خواهد رفت و طبق آیات الهی حق باقی خواهد ماند.
آيت الله مصباح‌یزدی با بیان این که تربیت شدگان شیطان با آمیختن حق و باطل قصد انحراف و فریب مردم را دارند، خاطرنشان کرد: این قاعده کلی است که در این دنیا حق صرف نداریم و نمی‌گذارند که حق واقعی نمایان شود و از سوی دیگر دشمنان برای جذابیت سخنان خود مقداری از حق را در سخنان خود دخالت می‌دهند.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود آورده است:
گفت: آقا رضا ربع پهلوي گفته كه «همه فكر و ذكر من باز گرداندن آزادي و استقلال به ايران است و به همين علت از جنبش سبز(!) حمايت كردم»!
گفتم: نه اين كه پدر و پدربزرگش خيلي اهل آزادي و استقلال بودند!
گفت: تقصير خودش نيست! حيوونكي ها اين ضدانقلابيون فراري مدتي است كه بدجوري پشت سرهم ديوونه ميشن و هر روز كه ميگذره، مخ چندتاشون تكون ميخوره!
گفتم: حالا چي شده كه به فكر آزادي و استقلال افتاده!؟
گفت: مي گويد «روح پدربزرگم رضا شاه از طرف مردم در جسم من حلول كرده»!
گفتم: چه عرض كنم؟! اگر قبر رضاخان را تغيير كاربري نداده بودند، الان اين حيوون زبون بسته چنين احساسي نداشت!!
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
جواد لاریجانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس-1
اصلاح‌طلبان لياقت شركت در انتخابات را ندارند/آنها دشمن دموكراسي‌اند

خبرگزاری فارس: محمدجواد اردشیر لاریجانی با بیان اینکه اصلاح‌طلبی خطی انحرافی، فرصت‌طلب و دشمن دمکراسی است، گفت: اصلاح‌‌طلبان لیاقت شرکت در انتخابات را ندارند.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان لياقت شركت در انتخابات را ندارند/آنها دشمن دموكراسي‌اند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد اردشیر لاریجانی پسر میرزا هاشم آملی، روحانی برجسته شیعه و یکی از ۵ برادر لاریجانی (صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم، باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، فاضل لاریجانی رایزن فرهنگی ‏ایران در کانادا) است.

وی در حال حاضر عهده‌دار سمت دبیری ستاد حقوق بشر قوه قضائیه است و در کارنامه خود نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم، چهارم و پنجم، مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، معاون سابق وزارت امور خارجه و موسس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را داراست.

 محمدجواد لاریجانی علاوه بر اینکه نخبه علمی است، یک نظریه پرداز سیاسی و سیاست‌مدار نیز محسوب می‌شود. نظریه ام‌القری "نظریه‌ای برای تبیین خط مشی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و موقعیت ایران در جهان اسلام" در دهه ۱۳۶۰ از سوی وی مطرح شد.

براین اساس، تحولات منطقه و مباحث داخلی و بین‌المللی بهانه مناسبی بود تا نزد وی رفته و نظراتش را در این باره جویا شویم. لاریجانی در این گفت‌وگو به تشریح دیدگاه‌های خود درباره بیداری اسلامی و برنامه‌های غرب برای مقابله با این بیداری و مسائل جاری کشور ازجمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخت.
 

متن گفت‌وگوی فارس با لاریجانی را در ادامه مطلب می‌خوانید:

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
تصویر زیر بازی فوتبال مسعود باستانی، عیسی سحرخیز، مهدی محمدیان و احمد زیدآبادی از مجرمان سیاسی-امنیتی در زندان اوین را نمایش می دهد.
به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در حالی که رسانه های ضدانقلاب هر روز گزارش‌های مستند(!) از وضع نامطلوب زندانیان سیاسی ارائه می دهد اما واقعیت طور دیگری است.
همانطور که در عکس زیر پیداست مسعود باستانی (با شلوار توی جوراب)، عیسی سحرخیز (با تی‌شرت سیاه)، مهدی محمدیان (با تی‌شرت سفید و شلوار سفید سه‌راه)، احمد زیدآبادی (با پیراهن راه‌راه، پشت به دوربین در حال قدم زدن) در زندان اوین مشغول بازی گل کوچیک هستند.

پیش از این نیز مجید توکلی مسئول نگارش نشریات موهن "هيچ كس مقدس نيست" و "كلاغ ها" در دانشگاه امیرکبیر که در عصر روز 16 آذر88 با لباس زنانه هنگام فرار از دانشگاه دستگیر شد در نامه ای که رسانه های ضدانقلاب منتشر کردند به بازی والیبال در بین زندانیان اشاره کرده بود.

وی در بخشی از این نامه نوشته بود: "...ناراحتی دیوانه کننده ای سراسر وجودمان را فرا گرفته بود ولی فرزاد می گفت چیزی نیست و احتمالا چند سوال می خواهند بپرسند. او می دانست ولی مثل همیشه چنان پرروحیه بود که اصلا به روی خودش نمی آورد. باورکردنی نبود؛ تا چند دقیقه قبل با هم در کتابخانه بودیم. علی هم که والیبال را نیمه کاره رها کرده بود و سر و رویش را شسته بود و داشت آماده می شد. خیلی سخت و دردناک بود؛ معمولا همین ساعت هر روز، علی پس از ورزش می آمد تا با هم فیزیک بخوانیم."

فارغ از وضعیت مطلوب زندان اوین برای زندانیان سیاسی – امنیتی معلوم نیست به چه علت به راحتی از داخل زندان این تصاویر و یا نامه های سراسر توهین به ملت ایران توسط این افراد در جامعه منتشر می شود؟!

گفتنی است مسعود باستاني از روزنامه نگاران دوم خردادي و از فعالان سايت جمهوريت در جلسه دادگاه اعتراف کرده بود که براي سياه نمايي عليه نظام ماهيانه از بيگانگان پول مي گرفته است.

اين متهم به كودتاي مخملي و اغتشاشات اخير تهران در بخشي از اظهارات خود گفت: بنده مدت 10 سال در كار حرفه اي خبرنگاري در داخل كشور مشغول بودم و در دوران گذشته از نظر فكري گرايشات چپ ماركسيستي داشتم.

وي به اخذ وجه نقدي از سوي رسانه هاي بيگانه توسط يك صرافي در تهران كه ماهيانه به وي ارائه مي كردند اعتراف كرد و گفت: چندي پيش فردي به نام شميراني گرداننده يكي از رسانه هاي ضدانقلاب در كانادا از من خواست تا از وضعيت سنديكاهاي كارگري ايران گزارشي تهيه كنم و در ازاي مبلغ 400 دلار كانادا آن رابه اين رسانه ها ارائه دهم كه من با ارسال اين گزارشات به خارج موجب تبليغ عليه نظام شدم.

وي در پايان گفت: از سوي راديو ضدانقلابي چكاوك به صورت ماهيانه بين 300 الي 350 دلار طي 2 الي 3 سال دستمزد دريافت مي كردم.

عيسي سحرخيز نیز مدير مسئول روزنامه هاي زنجيره اي در دوران اصلاحات و همكار رسانه هاي ضدانقلاب به دريافت پول از رسانه هاي دشمن در قبال مصاحبه با آنها اعتراف كرده است.

احمد زيدآبادي نیز از اعضاي گروهك ملي- مذهبي و دبيركل سازمان ادوار تحكيم است که پیش از این در مطلبي مدافعانه از جريان راديكال موسوم به چپ، با عنوان «درباره بازداشت دانشجويان چپ»، گرايش به هر مرام و مسلك و تبليغ آن را حق طبيعي افراد عنوان نموده و تصريح مي دارد: درباره آنان ]طيف چپ[ فقط مي توانم اين نكته را يادآور شوم كه از نگاه من، هر فردي كه در هر گوشه اي از اين آب و خاك چشم به جهان گشوده است از حق بديهي اعتقاد به هر مرام و مسلك و تبليغ و انتشار مسالمت آميز آن در چارچوب حقوق، وظايف و مسئوليت هايي كه براي شهروند تعريف مي شود، برخوردار است؛ و هر فرد، نهاد يا دولتي كه با اعمال زور او را از تحقق حقوقش باز دارد مستوجب نكوهش و سرزنش است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

در حالي كه نزديك به يك دهه از حمله متحدان غربي، امريكا و انگليس به افغانستان و عراق مي گذرد، ‌توني بلر نخست وزير سابق انگليس خواستار تغيير رژيم و براندازي در ايران و سوريه شد.

به گزارش رجانيوز به نقل از روزنامه انگليسي اينديپندنت، بلر كه در دوران جنگ افغانستان و عراق نخست وزير انگليس بوده همچنين اظهار داشت: جنگ علیه ترور بیش از 10 سال پیش و از زمان حملات 11 سپتامبر در نیویورك بوده است.

همچنين نخست‌وزیر سابق بریتانیا كه دوران نخست وزيري‌اش را با آرزوي آسيب زدن به ايران با ناكامي سپري كرد،‌ افزود: به غیر از  ایران، من در خصوص دورنمای منطقه خاورميانه به طور قابل توجهی خوش‌بین هستم!

بلر در ادامه با روخواني از سياست فشار عليه دولت هاي مستقل  نسبت به تهدید تخيلي یك ایران هسته‌ای هشدار داد و از جامعه بین‌الملل خواست بر فشارهایش بر بشار اسد، رئيس‌جمهور سوریه نيز بیفزایند.

وي در نهايت ريشه تمام مشكلات امريكا و انگليس در خاورميانه را نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: تغییر رژیم در تهران مرا نسبت به كل منطقه به طور قابل توجهی خوش‌بین‌تر خواهد كرد. ایران علاوه بر تهدید فعالیت‌های هسته‌ای‌اش، یكی از مشكلات مهم در عراق و افغانستان بوده است.

بلر كه هم اكنون نماينده صلح خاور ميانه(!) از سوي اتحاديه اروپا است،‌ در انتها مي گويد:‌ رئيس‌جمهور سوریه نشان داده كه قادر به انجام اصلاحات نیست و موقعیت او غیرقابل دفاع است اما شكست دادن افراطی‌هاي یك نسل به طول می‌انجامد.

وي پنج ماه پيش نيز آرزوي خود در مورد سرنگوني نظام ايران را در مصاحبه با سي‌ان‌ان بيان كرد و گفت: «تردیدی نیست که ایران تلاش می کند از تحولات مردمی در منطقه به نفع خود استفاده کند و ما همچنان معتقدیم تغییر نظام ایران یکی از تنها چیزهایی است که ما را نسبت به آینده منطقه خوش بین می کند و به همین علت تغییر نظام ایران برای غرب هدفی فوق العاده مهم و انقلابی است.»

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.